Advertenties

Klets maar raak DEEL 171

Gestart door Dennis Postma, 29 december 2011, 11:31:05

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Waterpomp wordt meestal ook meteen vervangen bij D-riem, toch? Omdat het dan toch al open ligt in die regionen? Was bij mijn Megane I HB 1.6 16v destijds wel zo.

Xanquezer (Frank)

Dirk?

Leef je nog?

Bij jou in de buurt is het noodlot toegeslagen hoorde ik?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

Dirk woont in Leeuwarden. Ik heb vanmorgen Leeuwarden niet in het nieuws gezien. :neen:

Xanquezer (Frank)

:P
pfoe.

Dan is hij gelukkig veilig  !-!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dirk Kuipers

Hier vanuit een schuilbunker met internet!   8)7

Had vanmorgen windmee op de fiets, dus dan is 't wel lekker hoor! :)
En droog ook nog!

Maar 't giet oan! :D

Karin

@Tedo, ben niet zo technisch dat ik dat allemaal van tevoren wist. Hoorde het achteraf. Tja en dan krijg je weinig meer gedaan. Zeker als het geen renaultgarage is.

Fubar (Marcel)

Citaat van: Karin op  5 januari 2012, 10:14:14
@Tedo, ben niet zo technisch dat ik dat allemaal van tevoren wist. Hoorde het achteraf. Tja en dan krijg je weinig meer gedaan. Zeker als het geen renaultgarage is.
Karin, daar heeft die vorige garage waar je die cabrio hebt gekocht gebruik (misbruik :?) van gemaakt >:( >:(
Wel de waterpomp vervangen, maar niet eerst de D-riem is een heel raar verkoopverhaal van die garage toen. Nu zit je met de financiële nasleep en gezien de verstreken periode is de garantie op je auto ook verlopen. Kouwe douche voor die garage zou ik zeggen. Ik zou toch teruggaan en vehaal halen, ondanks de verstreken garantieperiode. Je kunt ook een berichtje plaatsen op het forum van RADAR Y !-!
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rogier

Om weer even terug te komen op het bowling :P ik heb 1x in een uur tijd 8 a 9 strikes gegooid, de dame die toen mee was had na de eerste 3 al geen zin meer :P mijn record was toen ook 200 punten :)

En Dennis hoe bedoel je met een zooitje bij mij in de omgeving ? qwa vertragingen op het station of iets anders ??

Het was vanmorgen een beste wind, dacht dat het dak eraf zou gaan:D

Stefan

Zo zie je maar, en dat bedoelde ik dus ook te zeggen, dat met bowlen iedereen wel eens een heel goed potje kan gooien Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Rogier

:D :D

Dirk hoe staat het met je coupé ervoor ? loopt het blok al of nog niet goed ?

Dennis Postma

@Rogier. Ik had toen toevallig een dienst waarbij ik veel in Arnhem zat. Was een aanrijding geweest bij Wolfheze waardoor ik de reddende engel moest uithangen daar omdat er collega's als gevolg van de aanrijding niet op tijd bij hun trein konden komen.

Karin

@Fubar, ik ga eerst maar eens een mail sturen naar het hoofdkantoor van die garage. Kijken of ik daar nog iets gedaan krijg.

Dirk Kuipers

Citaat van: Rogier op  5 januari 2012, 13:10:25
:D :D

Dirk hoe staat het met je coupé ervoor ? loopt het blok al of nog niet goed ?

Hij staat bij de man die hem moet afstellen.
Dus ik wacht even af. Jammer genoeg gaat hij net 6 weken naar het buitenland voor een project, dus het zal nog wel even duren.

Rogier

Citaat van: Dennis Postma op  5 januari 2012, 13:24:33
@Rogier. Ik had toen toevallig een dienst waarbij ik veel in Arnhem zat. Was een aanrijding geweest bij Wolfheze waardoor ik de reddende engel moest uithangen daar omdat er collega's als gevolg van de aanrijding niet op tijd bij hun trein konden komen.

Is er daar weer iemand voor de trein gesprongen ?, het"gekkenhuis" loopt aardig leeg daar zo.

@dirk das jammer, maar geduld is een schone zaak ;) weet je ook wat voor project hij daar heeft ?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev