Advertenties

Klets maar raak DEEL 171

Gestart door Dennis Postma, 29 december 2011, 11:31:05

Vorige topic - Volgende topic

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Dat zou wat voor mij zijn haha. Ben ook zo'n grandioze bowler. Doe ik het nog beter met kegelen terwijl dat een veel smallere baan is.

Nicole

Dus ik ben niet de enige? :P

Ach 't belangrijkste is de gezelligheid haha.

Karin

Daar ga ik ook voor Nicole, de punten hoef ik het niet van te hebben. Misschien de poedelprijs (als die er is)

Christian de Vriend

kan je ook lekker gooien en smijten zonder dat er gewonden vallen  !-! :q ;)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nicole

Citaat van: Karin op  4 januari 2012, 19:31:44
Daar ga ik ook voor Nicole, de punten hoef ik het niet van te hebben. Misschien de poedelprijs (als die er is)
Haha ja inderdaad.
Ik vind Bowlen erg leuk, ondanks ik meestal weinig punten heb. :q
Maar we doen het vooral voor de gezelligheid, en om alle megane's weer eens te bekijken !-!

Christian de Vriend

daar gaat het om,op zon avondje /dagje.  !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nicole

Inderdaad!
Ik heb er zin in! "Lang" geleden dat wij bij een meeting waren..

matthew

Nou ik ben ook geen ster bowler,maar het is wel altijd gezellig.

@Karin officieel diend je d riem vervangen te worden als de waterpomp wordt vervangen bij het type motor wat jij hebt.
Maar je hebt gelijk om het nu te doen om zeker te weten of het wel of niet is gedaan.

Karin

Matthew, het was geen renaultgarage en onder garantieperiode. Zij vonden het denk ik wel best zo. En de garage waar ik nu ben zei dat weer bijna alles uit elkaar moest wilde ze erachter komen hoe de d-riem ervoor staat. Advies was dan ook vervang hem gelijk dan weet je het zeker.

matthew

Dat klopt ook,maar als je het los hebt liggen kun je alleen zeggen of die goed is of slecht,maar hoe liang die ligt of nog mee gaat is niet te zeggen zonder de juiste gegevens.

Dus je doet er idd slim aan om hem te laten vervangen,stukje zekerheid voor jezelf.

Karin

Heb ik nog een vraagje, moet er dan nog meer vervangen worden? Ik heb geen echt verstand van auto's.

matthew

D riem en de daarbij behorende looprol en spanrol.
Multie riem zou ik ook vervangen met de daarbij behorende looprol en spanrol.

Dit is wat de dealer standaard vervangd bij een driem vervangen en zo wordt het ook voorgeschreven door Renault.

Laat ook even goed nakijken of je dynamo poelie niet aan het inlopen is op het dynamo huis zelf,dit wil namelijk nog weleens rond een jaar of 10 gebeuren bij de 1.4 16v en 1.6 16v motoren.Goed is goed natuurlijk.

Karin

Hardstikke bedankt voor de info. Als ik het zo lees, dan had ik toch meer op mijn strepen moeten staan van de zomer en wordt het nog een leuke rekening. Nou ja, ik heb er geen andere auto voor.

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev