Advertenties

Een andere auto......... DEEL 12

Gestart door reinierb, 22 december 2011, 21:43:06

Vorige topic - Volgende topic

Nicole

Citaat van: matthew op 29 maart 2012, 21:13:25
@Nicole
Ziet er goed uit de soep.Veel plezier ermee.
(ik zie de mercedes niet meer,is die weg?)En de rode coupe van Roy?)

Dankjewel! !-!
Dat gaat vast wel goedkomen. :)
Mercedes is inderdaad weg, Rode coupe ook omdat de versnellingsbak niet goed meer was, en we geen zin hadden om de bak te vervangen haha.
We hebben behalve mijn megane en de impreza nog een bmw E36 320i staan, en de groene 1.4 16v megane coupe. :)
Maar die 2 zullen ook weg gaan, en dan houden we het op alleen de impreza en megane. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

matthew

Ahh duidelijk.
Maar ik denk wel dat jullie je goed kunnen vermaken met de subaru,echt een mooie auto.

Dante

Citaat van: megcab2000 (Willem) op 29 maart 2012, 20:56:40
Tja Dante, serieus of een 1 april grap ?
Ik zou daar niet al te veel geld of moeite in steken, al is dat YS-kenteken zeker wel een eye-catcher in de zomer.
Dat was ook inderdaad niet de bedoeling... ;)

Citaat van: edje op 29 maart 2012, 21:03:51
@Danté, Schroefset eronder.
flink zakken. dakrek erop. moterkap opschuren. Lekker laten roesten. RAT-style !-!
Wel leuk zo'n ding.
@Edje: Ik zat al zoiets te denken. Schokdemper linksvoor is gaar, dus ik moet nu ergens el cheapo tegenaan lopen, hopelijk kortere veertjes of zoiets...;)

Citaat van: matthew op 29 maart 2012, 21:13:25
@Dante
Ik zag het al gelijk dat je een rechter buitnspiegel had gemonteerd,dat is toch wel fijn.
Velgjes erop haha een 2e hobby auto is born.

Ja erg he..? :D Wel errug low-budget allemaal, hoor... Zit er aan te denken om 'm helemaal met schoolbord verf te "behandelen"...;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

@ Dante,ik dacht eerst dat je hem gewassen had... :D  Misschien op mp nog leuk schroefsetje te scoren?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

megcab2000 (Verkocht)

Dante, eigenlijk ben jij heel erg vooruitstrevend ,downsizend met die 1.2 ltr en het is zeker een lichtgewicht.
Weet je, vroeger haalde ik die roest er altijd snel af met Jif en schuurspons.

gr.
Megane is verkocht

Roy (Coup a One)

@Nicole in twee woorden; Wauw Blauw !-!

Dante

@Willem: Voor van en naar m'n werk is-ie ideaal. Zeker gezien de wijk waar ik moet parkeren. Daar heeft de Mégane al enkele deukjes & krassen opgelopen... En met z'n 54pk 1.3 motor voor net 750kg, is-ie ook nog lekker vlot Y Da's trouwens niet eens zo'n gek idee: Jif & een schuursponsje... :D

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

freek

nieuwe auto:

audi a3 sportback. 1.9tdi abt s-line 2005. Ik zal even kijken of ik foto's online krijg.
iets totaal anders dan renault maar wil niet meer anders wat een genot. 140pk door abt gechipt en snel dat ding oef....

Verder 5cm verlaagd, 17" velgen chrome delen aan buitenkant. grijs leder alcantara interieur. Eigenlijke allen dingetjes die je op een s-line vindt opgeleukt door abt.
only men of stihl

Dante

@Freek: Lekker autootje !-! En Audi's zijn idd heerlijk om te rijden. Y M'n vader heeft de A3 3.2 quattro...

Fb

matthew

Veel plezier met je nieuwe auto Freek.

Dante

Fb

Koentje

Dante, ziet er mooi uit die velgen.
Nou nog omlaag met die geit... ehm.. auto !-!

Edwin Postma

Truckertje

matthew

@Dante

Deze veranderingen graag plaasten in ik heb iets nieuws gemonteerd.

Koentje

Vanaf 24 april een peugeot 107 uit 2012

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev