Advertenties

Een andere auto......... DEEL 12

Gestart door reinierb, 22 december 2011, 21:43:06

Vorige topic - Volgende topic

Dirk Kuipers

Nee, het is maar een 1.6je benzine. Lekker zuinig joh. Racen doe ik wel in de megane. :)
Liefst had ik de 2.0 gehad, maar ik kon deze tegen een goede prijs op de kop tikken.

Ik wou bewust geen versie met turbo, want dat rijd toch net iets anders. Ik wil hier gewoon lekker rustig in rijden en niet een turbo hebben die er rond een bepaald toerental telkens in knalt.

Ben alleen benieuwd of een 1.6je voldoende is om op de snelweg iets te versnellen als je wilt inhalen. De tijd zal het leren!

Dante

Mist die motor niet wat kracht voor die bijna 1400kg...:huh:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Lammert

Hey het is ff een tijdje geleden, Heb alle nieuwtjes hier ff gelezen zijn erg leuke updates bijgekomen zeg!
Met mij gaat het ook wel lekker, Net een huis gekocht met mijn vriendin , hondje ( american Stafford ) aangeschaft, een nieuwe auto dus :)
Ik had beloofd om hem hier ff te posten dus bijdeze

BMW 316i E46 uit 2001

Diegene die mijn gele megane coupe heeft gekocht woont een straat verder op xD
ik mis mijn coupetje nog wel :( :(

het gaat jullie goed! succes met alle megane's!!

xxx
tuning is an art

Dante

Ook een hele vette bak... !-! Ik had de Touring nog bekeken, maar die was nog goed aan de prijs...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

@Dirk
Nice car.
Voor op de snel weg inhalen met beetje extra zal wel tegen gaan vallen verwacht ik,maarja zal de vrouw dat vaak gaan doen?
Veel plezier ermee in ieder geval.

@Lammert
Mooie auto,hier ook nog plannen mee?
Verder wens ik jullie veel woon plezier op jezelf.
P.S.   Is de nieuwe eigenaar ook benkend met de Megane Club?

Karin

Lammert, nette auto. Veel plezier ermee en natuurlijk ook met jullie huisje en de hond.

Dennis Postma

Het staat misschien raar in dit topic, maar ik heb ook een andere auto gekocht.

Een Megane 1 Phase 2 Cabriolet:

Dus de voorzitter is weer Megane eigenaar.  ;)

Daarom wil ik jullie bedanken voor het betalen van de contributie die dit mogelijk gemaakt heeft. Daarbij wil ik gelijk vermelden dat het saldo op de clubrekening gehalveerd is.  8)7

Dat van de contributie en clubkas is natuurlijk een geintje. ;)

Stony (Robert)

Super Dennis! ziet er netjes uit! !-! heb je miss meer info?  kmstand e.d.?  Veel plezier ermee! :)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Edwin Postma

Ik kom morgen kijken broertje.
Ik neem mijn cameratje mee. 8)7
Maar meer info aub ;)
Oja, kleurtje is ook erg fraai !-!
Truckertje

Karin

Gefeliciteerd Dennis, mooie kleur trouwens

Edwin Postma

Uhm, avatar aanpassen, onderschrift aanpassen en project pagina uit het vet halen :D
Truckertje

Dennis Postma

Thanks.

Bouwjaar 1999
KM-stand 180000
1.4 16V

Verder is het eigenlijk gewoon de standaard uitvoering. Er leek in eerste instantie een probleem met het dak te zijn, echter bleek het om een niet electrische kap te gaan. Probleem opgelost dus. Hij moet nog wel een keer bij meneer de spuiter op bezoek. Zoals je de laatste tijd wel vaker ziet laat bij deze op sommige plekjes rond om de neus de blanke lak los en heeft ie wat steenslag. Voor mij is dat geen ramp, zodra de kas weer wat gespekt is wil ik toch nog de deurgrepen en kentekenbak in de achterklep in kleur laten spuiten dus kan het gelijk mee gepakt worden. Het is misschien niet de meest snelle en luxe uitvoering maar zeker gezien de prijs en de inruilprijs die ik voor de Polo weer kreeg mag ik niet klagen. En zoals Nicole een tijdje terug al aangaf valt die 1.4 16V totaal niet tegen.

Thanks Karin.

En Edwin. Eerst de belangrijke zaken. En een uitgebreid project zal het niet gaan worden. Al ben ik het wel eens dat een verlaging en 17 inch al veel doen. Maar dat is misschien toekomst muziek. Verder zullen er dus geen grote aanpassingen komen.

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

Truckertje

Tedo

Mooie cabriolet! Beter dan een Polo   Y _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev