Advertenties

Een andere auto......... DEEL 12

Gestart door reinierb, 22 december 2011, 21:43:06

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

Schijnt een zeer zuinige auto te zijn, heb er wel eens iets over gelezen op Autoweek! Gefeliciteerd met de aankoop !-!

Dennis Postma

Ziet er netjes uit Roy. Blijven apparte auto's om te zien.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op  1 juni 2012, 16:33:24
Een zeer nette auto Roy, is er geen andere verkoper dan die de koop rond kan maken ? of wilt de beste man zijn provisie houden :P

Sorry Rogier maar mis ik iets 8)7 of begrijp ik je niet goed :?

Tedo

Als een verkoper iets verkoopt, ontvang hij/zij daarvoor een soort bonus (provisie) bovenop zijn basissalaris.

Stefan

Tsja, wat zal ik er van zeggen...
Ik vind het helaas helemaal niks zo'n Audi A2....... :neen: ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

Y Dat geeft niks, niet iedereen vindt hem even mooi maar hij is wel praktich in gebruik en v/d belasting, brandstof en verzekering winnen we er zeker wel het voordeel ermee terug want wie groot wil rijden zal 9 van de 10 keer ook duurder rijden ;)

Roadkill (Michiel)

Net ding hoor (maar niet mijn echt mijn ding,wel lekker zuinig en betrouwbaar)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Citaat van: Tedo op  1 juni 2012, 16:52:32
Als een verkoper iets verkoopt, ontvang hij/zij daarvoor een soort bonus (provisie) bovenop zijn basissalaris.

Dat is niet altijd waar,want of ze bij ons nou 1 of 10 auto's verkopen,ze krijgen elke maand gewoon hetzelfde loon.
Bij ons dus geen provisie basis,en dat zal best bij meer bedrijven nog wel zijn.
Wat wel altijd een streven is,is dat de desbetreffende verkoper de auto ook afleverd aan de klant,die weet ook van alle gemaakte afspraken en heeft het klant contact.

@Roy
Auto ziet er netjes uit.

Tedo

Nou, bij onze dealer staat een soort scorebord waarop precies staat hoeveel elke verkoper verkocht heeft. En op zich ook wel eerlijk ook: wie meer zijn best doet, verdient meer.

therion

Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar ik heb sinds afgelopen zaterdag ook een 'andere auto'  :q

Bij de dealer nog een paar foto's genomen van mijn 'oude' en de nieuwe naast elkaar:

Vanwege het slechte weer heb ik helaas nog niet veel foto's kunnen maken.

De kleur Jaune Sirius is echt geweldig, hoeveel mensen er wel niet omkijken als hij ergens geparkeerd staat!  :grin:

Meer foto's kan je hier vinden.
Renault Megane RS 265 cup

Ard Klok

:9~, gefeliciteerd, prachtige wagen.

Edwin Postma

Heerlijk!
Dat kleurtje  is inderdaad echt briljant mooi. 8)7
En die tellers!
Loopt tot 290km :9~  In een Hatchback :D
Truckertje

Dirk Kuipers

Zo héé, erg mooi hoor! Heel veel plezier gewenst met die hele mooie nieuwe aanwinst!!

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

megcab2000 (Verkocht)

Prachtig die RS-en, gefeliciteerd   !-!     Die karren hebben een geweldig sportief image opgebouwd bij autojournalisten en lezers.
Een droomauto voor wie het kan betalen.
Je gaat er dus 15 pk/ - 8kg gewicht/1,5 jaar op vooruit.
Maar ligt het aan de foto's of is die RS250 uit 1-2011 al iets verkleurd ?

gr.
Megane is verkocht

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev