Advertenties

Een andere auto......... DEEL 12

Gestart door reinierb, 22 december 2011, 21:43:06

Vorige topic - Volgende topic

Edwin Postma

@Roy: gelukkig ieder zijn eigen smaak. 8)7

@Paul: Foto's!!
Wel lid worden he
Truckertje

Paul

Met de megane ga ik nog niet rijden.
Heeft een klein beetje voorschade dat moet eerst gerepareerd worden.
Dan de 19 nog verkopen.
Ik wordt geen betalend lid meer. Meetings e.d. heb ik geen tijd voor en zit ook al in het bestuur van de lagunaclub.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Dennis Postma

Jammer. Maar je bent natuurlijk altijd welkom om terug te komen op het oude nest. !-!

Roy (Coup a One)

Citaat van: edje op 15 mei 2012, 21:11:58
@Roy: gelukkig ieder zijn eigen smaak. 8)7

Dan ben ik blij dat ik hem niet met je hoefd te delen ;) en trouwens ook niet hoef te kopen :)

Roy (Coup a One)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 15 mei 2012, 09:14:17
@Roy,ja ze zijn zuinig,redelijk betrouwbaar,maar zijn ze ook comfortabel??????? (Mijn MegII met schroefset is iig een stuk comfortabeler dan een Opel Astra,daar rolde ik na 3 dagen leenauto uit met een beginnende hernia...)

Het comfoor is ook niet met 'n franse auto te vergelijken ;) maar een kussen doet wonderen in je rug dat heb ik zelfs met de werkbussen nodig Y nadat ik in 2009 van achteren ben aangereden op de A12 in filevorming door een Clio met 'n snelheid van 140 km per uur 8)7

RobScénic

Citaat van: Roadkill (Michiel) link=topic=15132.quote author=Roadkill (Michiel) link=topic=15132.msg286642#msg286642 date=1337066057]
@Roy,ja ze zijn zuinig,redelijk betrouwbaar,maar zijn ze ook comfortabel??????? (Mijn MegII met schroefset is iig een stuk comfortabeler dan een Opel Astra,daar rolde ik na 3 dagen leenauto uit met een beginnende hernia...)

Opel stoelen zijn gewoon waardeloos. Mijn schoonvader had een Vectra, daar moest ik regelmatig mee naar schiphol. Ik moest letterlijk na 3 kwartier stoppen om even te gaan lopen, omdat ik gek werd van de rugpijn.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Paul

Alvast een foto van de achterkant  :) Voorkant komt later :q

Clio 3 1.616v Initiale

Tedo

Erg mooi, rood met een rode kap!  !-!

Roadkill (Michiel)

ik vind hem ook erg knap! Heel mooie combi
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

megcab2000 (Verkocht)

Mooie kar Paul en het is ineens lekker zonnig weer  8)

Voor wie ook een cabrio zoekt, in dezelfde kleur, hier een spotgoedkope voorganger (is zo weg volgens mij):
http://www.lagunaclub.nl/forum/index.php?topic=10108.0

groet,

Aanvulling: of ben jij die verkoper toevallig  :D
Megane is verkocht

Paul

Clio 3 1.616v Initiale

Edwin Postma

Nette auto paul.
Mooi rood is niet lelijk !-!
Truckertje

Roy (Coup a One)

Hierbij de foto's v/d Audi A2 die we gekocht hebben in Doetinchem Y en 16 Juni mogen we der dan ophalen ;) eerder lukt niet gezien de verkoper vandaag trouwt en daarna op huwlijksreis gaat moeten we iets langer wachten maar dat geduld kunnen we wel opbrengen  _o_

Rogier

Een zeer nette auto Roy, is er geen andere verkoper dan die de koop rond kan maken ? of wilt de beste man zijn provisie houden :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev