Advertenties

Een andere auto......... DEEL 12

Gestart door reinierb, 22 december 2011, 21:43:06

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

matthew

Haha ja Dennis,maar ik denk niet dat het zijn prijsklasse is gezien de prijs van de link.

Dennis Postma

Roy (Coup a One)

Citaat van: matthew op 30 april 2012, 12:51:32
Haha ja Dennis,maar ik denk niet dat het zijn prijsklasse is gezien de prijs van de link.

Inderdaad Matthew denk dat jouw vraagprijs hoger ligt dan waarin wij zoeken, ook hoef hij niet speciaal uitgebouwd te zijn maar we vonden de kleur v/d auto juist net iets anders ;)

Birt

Citaat van: Roy (Coup a One) op 30 april 2012, 01:39:48
Eergisteren hadden we voor niets de moeite ondernomen om naar Grootebroek te rijden voor een Renault Clio http://link.marktplaats.nl/548867621 8)7 Net optijd zagen we dat de Clio net voor 'n proefrit onderworpen werd door een ander stel en bij terugkomst alsnog verkocht was 8)7 dus we zoeken weer vrolijk verder :x ik hebben wij weer ;(

Das een bekende. Heeft bij ons de familie gereden. In de lease. Heeft maar weinig km's gemaakt na die tijd. 2 jaar geleden stond die ook al op iets van 145000.

Roy (Coup a One)

Mocht hij niet verkocht zijn dan gaan we morgen 'n proefrit maken Y in 'n Clio 2 fase 2 Privilege 1.4 16V bij Cents in Ommen _o_

Edwin Postma

Niet te veel kwijlen bij de oude auto van Jan he.
Truckertje

Dennis Postma

Hij staat nog in het zelfde hoekje Roy, ben er deze week meerdere keren langs gereden.

Mocht die Clio niets zijn dan staat er nog een Clio 2 phase 1 in Assen in het zelfde kleurtje wat ik heb.

Roy (Coup a One)

Yes _o_ de auto is verkocht !-! echter wel aan de verkeerde eigenaar(s) l- want tijdens het onderhandelen over de inruil komt zijn collega met de teleurstelling en het verlossende woord dat de auto verkocht was 8)7 >:( en het was juist 1 op 1 'n mooie auto :cry: verder zeg ik maar even niets meer :x

Roadkill (Michiel)

je grijpt er wel steeds net naast joh!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Ach, dan heeft het niet zo moeten zijn, toch? Er staan er nog (veel) meer te koop! deze bijvoorbeeld

Roy (Coup a One)

Gisteren wezen kijken in Zevenaar naar deze http://www.autotrack.nl/tweedehands/renault/clio/8841569 Clio "echt 'n plaatje" en goed onderhouden maar bij nader tot elkaar te komen v/d inruil 8)7 dan wordt je gewoonweg afgeschreven €500,= ;( omdat hier en daar invaldeukjes zitten (wij hebben ook niet zitten zeuren over drie kleine deukjes bij de Clio) "ze zijn gewoonweg gebruikt Y en niet nieuw meer" :neen: €500,= + de distributie vervangen inclusief 2 nieuwe voorbanden, dan betaal je toch echter zelf de last en niet de dealer (toch) _o_ Tevens schrok hij dat de auto al 170.000Km had gelopen, terwijl we in vijf jaar maar 24000Km hebben gereden = 4800Km per jaar --
Hij zal echter met 'n beter bod moeten komen. €1750,= is ons afgelopen zaterdag bij Cents te Ommen geboden, terwijl die Clio met €955,= goedkoper was inclusief afleveringskosten Y

Roadkill (Michiel)

Zo dat is gewoon onbeschoft zo'n inruilprijs,terwijl hij zelf toch best wel de hoofdprijs vraagt!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Voor hem 10 anderen Roy. Inderdaad een schandalige prijs.  :x

Ik weet verder niet wat jullie budget is maar bij m'n schoonpa staat momenteel ook een Clio te koop, misschien iets voor jullie?

http://occasions.dvangorkum.nl/Renault/Clio/1.2--16V-BUSINESSLINE-3-DRS-1153258/1603/1/1/details.aspx?zoek=&mrkid=67&mrk=Renault&so=gallerij

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev