Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 47

Gestart door Stefan, 20 december 2011, 09:29:12

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

Ja, daar had ik zeker op gereageerd in dit geval... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

Het idee komt pas net in me op! Heb verder geen uitlaten nodig.

Dennis Postma

Als je wat wilt bij PM moet je even je wensen naar hun mailen en zeggen dat je bij RMC zit en even mijn naam vermelden. Dan weten zij waar het over gaat. Helaas heb ik van nog maar 1 persoon vernomen dat ie contact met ze heeft over een systeem terwijl er 6 interesse hadden.  :0

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

JanJ

Citaat van: Jeremy op 23 januari 2012, 21:02:15
Wat is een bumber? bedoel je niet bumper??? spellingscontrole kan geen kwaad bij jou berichten...  zie de laatste tijd sowieso veel spellingfouten hier in topics. Zelfs in topic titels... Lijkt wel of het niveau van de gemiddelde Nederlander steeds meer daalt. l-

jouW berichten...........spellingSfouten. :cry:

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Haha!  ;)
ach zolang het niet Chinees of Arabisch is vind ik het nog wel gaan.  :q
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Edwin Postma

Gister avond bij Josje geweest.WE hebben er nu een nieuw composetje en een sub (+versterker) in de roadbox geparkeert.
Dit is allemaal van het merk Kicker.
Het klinkt nu all super.
Binnenkort nog weer even heen voor nog 2speakers voor achterin.
Iemand idee waar ik die kwijt kan?
Zelf dacht ik om die aan de roadbox te maken op de schotjes naast het luik.
Truckertje

Dennis Postma

Je hebt een hele Roadbox beschikbaar, en dan zoek jij nog naar ruimte?  :huh:

Edwin Postma

Voor 2 speakers. Of je moet helpen timmerwerk en bekleden voor ern strakke inbouw.
Truckertje

Jeroen

Citaat van: Tedo op 24 januari 2012, 13:14:15
Waarom niet? Zoals ik al zei: "voorlopig". T.z.t. kan het dan werkend gemaakt worden.
En: niet iedereen kan zich een auto met twee zichtbare, werkende eindpijpen veroorloven zoals jij.

Als ik het me niet kon veroorloven hadden er nu geen 2 werkende eindpijpen op de Volvo gezeten.

Ik vind je project super, maar dan moeten de eindpijpen wel aangesloten zijn.
Je gaat toch niet met een potje roet de pijpjes zwart maken?

Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Tedo

Bedoel je, dat jouw Volvo dat niet standaard al had? Dan is het knap gedaan !-!

Maar dan nog: niet iedereen kan/wil zoveel geld aan zijn/haar auto spenderen. En dan moet je compromissen maken. Hoeveel standaard auto's hebben niet een dik eindstuk van maar 5 cm, of een dik eindstuk waarin je de dunnere uitlaat ziet zitten?

Ik heb een Clio met een dubbele Remusdemper eronder gehad, die steeds weer door de ophangrubbers brak vanwege het gewicht. Bovendien zit ik nu niet meer op diep gebrom van een uitlaat te wachten (is leuk op de auto van iemand anders, of als je jong bent).

Ik vind het al heel wat dat alle te gebruiken onderdelen OEM (dus ook niet goedkoop) zijn, en wil eerst kijken of het überhaupt kan. Dan zien we later wel of en hoe ik ze aansluit (in de zomerperiode zie je een uitlaat toch niet roken).

En nee, niet met roet. Ik wil ze wel van binnen matzwart maken, want van die glimmende dingen ziet er niet uit.

Edwin Postma

@Tedo.
Ik snap wat je bedoelt.
Ieder zijn eigen keuze natuurlijk.
Als je je toch bedenkt moet je eens informeren bij Pm-performance.
Die heeft verschillende dempers.
Dan kan je zeggen dat je meer of minder lawaai wil.
Of hij past je orginele demper aan zodat je alleen de eindstukken vervangt en waardoor je dus alleen het uiterlijk wijzigd. o-)
Truckertje

Tedo

Aan dat laatste zit ik dan te denken, dus verlengen van de bestaande uitlaat, die dan in twee stukken naar achter loopt. Daar overheen kunnen dan de Clio III RS eindsierstukken (want dat zijn het bij zo'n Clio, al zie je daar niets van).

Kleine impressie van hoe het eruit zou kunnen zien:

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op 24 januari 2012, 14:26:23
Als je wat wilt bij PM moet je even je wensen naar hun mailen en zeggen dat je bij RMC zit en even mijn naam vermelden. Dan weten zij waar het over gaat. Helaas heb ik van nog maar 1 persoon vernomen dat ie contact met ze heeft over een systeem terwijl er 6 interesse hadden.  :0

Neem me niet kwalijk maar heb vooruit duidelijk laten weten nog te willen wachten v/d aanpassingen, maar ter zijnde tijd wel interesse te hebben (daarom heb ik niet per abuis gereageerd) ;)

Roadkill (Michiel)

@ Tedo,komt er goed uit te zien zo,persoonlijk zou ik dan iets dikkerre pijpen nemen zodat de gaten mooier worden gevuld. En de klep ontdoen van de logo's (Megane + Renault) En dan het wybertje met carbon doen,heb ik namelijk ook ;-)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev