Advertenties


Vernieuwen koppeling

Gestart door Drekepeteke, 19 december 2011, 21:11:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Drekepeteke

De Dealer vraagt zich 790 euro voor het vervangen van de koppeling + lager( www.mister-auto.nl/fl/koppelingsset/luk-622-3127-33_g479_a006622!3127!33.html )

De koppelingsset kost 140 euro.
De olie 30 euro.

Dus 600 euro voor een dagje werk?

Iemand een mening hierover?


fitz

Tsja, de mooie balie, de mensen die achter de balie zitten en de magazijnmeester moeten ook betaald worden...

Roadkill (Michiel)

#2
Enne 140 euri bij misterauto,zal bij de dealert zo wie zo wel eens het dubbelle kunnen kosten,en werkplaats tarief is toch ook snel 60 euri per uur denk ik zo? Geen idee btw of de bak eraf moet,bij mijn oude Vectra was het namelijk nodig,mits je het juiste Speciaal stuk gereedschap had.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fubar (Marcel)

Citaat van: fitz op 19 december 2011, 21:19:09
Tsja, de mooie balie, de mensen die achter de balie zitten en de magazijnmeester moeten ook betaald worden...

De koffie blijft "gratisz" Y. Zowel het eerste koppie alsmede de tweede, derde......... :P
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

fitz

lol, ja..... Ik betaal liever wat minder aan onderdelen een uurtarief.... betaal ik de koffie zelf wel ;)

Fubar (Marcel)

Zorg ik voor een koppeling richting koud buffet......... :q ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

nielsmensink

Ik weet, het is een oud bericht, maar ik heb voor het vervangen van een bepaalde cilinder in mijn koppeling (waardoor die niet meer ontkoppelde en dus plat op de grond bleef liggen) in Frankrijk 900 euri moeten betalen.. Kost blijkbaar 500 euro voor die betreffende cilinder, en de overige kosten zijn voor de arbeid....

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev