Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 40

Gestart door Stefan, 13 december 2011, 14:05:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paikey

@cristian, Heb je ook al eens aan de Bridgestone Potenza RE050A gedacht?
               ook een zeer lekker bandje moet ik zegen.....

Christian de Vriend

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 15 januari 2012, 22:11:16
Ja banden,onder mijn oude Ford Capri had ik goodyear onder met een kleine 8mm profiel er onder laten zetten onder een total loss gereden sierra vandaan,2 weken later een prent omdat de achterbanden compleet kaal waren....... Moet wel zeggen dat dat eigenlijk niks met de kwaliteit van de banden te maken had maar meer met burnouts en driften. Volgens mij heftt Christian ook een redelijke sportieve rijstijl. Nu rijd ik op Michelin Energy (btw een compleet foute band) en deze slijten erg weinig,maar als ik nog net zo zou rijden als vroeger dan waren ze al op. Maar hoe dan ook 10.000 km met een nieuwe set banden kan maar 2 dingen betekenen,of je uitlijning was volkomen k*t of je rijd gewoon erg sportief.

Ik vrees het laatste,die exaltos gingen er onder na een verlagings set,en ik laat altijd alles uitlijnen als dat is gebeurd (word ook aanbevolen door meeste bedrijven)
dus ja,mijn rijstyle is idd sportief,ik mag dan niet de motor er voor hebben,maar wat mn motor te kort komt,maak ik een beetje goed met de banden,remmen
en ophanging.tegenwoordig rij ik een bedrijfswagen (godzijdank) dus is de megane er echt alleen voor de meetings,kleine stukjes en jawel... het karten op zn tijd. :q :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Citaat van: paikey op 15 januari 2012, 23:45:56
@cristian, Heb je ook al eens aan de Bridgestone Potenza RE050A gedacht?
               ook een zeer lekker bandje moet ik zegen.....

Ik heb die naam al eerder ergens horen vallen,zal het eens gaan opzoeken. thx  !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dirk Kuipers

Nick,

Wordt mooi zo, die achterkant.
Alleen zou ik toch iets met het gaas doen. Als je er "gewoon" een gat ik knipt waar die sierstukken doorheen komen vind ik dat altijd wat slordig staan.. Ik heb het ooit opgelost met een rvs stukje wat het knipsel afdekte (zie mijn projectpagina) maar er zijn vast meer oplossingen voor te bedenken.
Succes alvast met het monteren!

Nick van Baarsen

Ja dat is een goede garneert de uitlaat er onder hangen en dan op mijn gemak even uitzoeken wat past en hoe komt helemaal goed nu even aandacht besteden  Y

Roadkill (Michiel)

@josje,was ff bang dat je weer nieuwe wielen had :D: maarre zonder dollen staan erg goed deze set!!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

Ziet er goed uit moat.
Zo zonder evo kijk je er tog even anders tegen aan. 8)7
Truckertje

Stefan

Je bent weer goed bezig Jos.
Gaat nu weer de goede kant op.... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Mooie wielen Josje. Wordt je achterkant nog verder verlaagd en blijf je in de winter (met de pekel) rijden met deze velgen?

Remy P

Welke winter Rick? Haha....zie er tot noch toe nog niet zoveel van :q (Afkloppen!)

Stefan

Remmerij moet je niet op bezuinigen Edwin, goed bezig dus !-!
Merk zegt me geen moer, maar als het goed werkt(en blijft werken), dan is het ok he :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

-Erik-

Ziet er goed uit edje! Had je btw tijdens poetsmeting ook het wondermiddel voor de velgen gekocht ? Zo ja of niet weet jij nog welk middel dat was ??

Benjamin Renon

Netjes Edwin, ik had alleen niet voor geboorde schijven gekozen vanwege eventuele kans op haarscheurtjes...

Volgens mij heet dat middel Iron-X.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

Lekker bezig Edje..! !-!

Had je je remklauwen niet ff kunnen spuiten..? ;) :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

@erik. Heb het spul hier wel staan.
Als ik er aan denk zal ik vandaag even voor u kijken.

@Dante, staat nog op het program. Hadden we nu geen tijd voor.

@Benjamin. We zullen gaan zien of dat gaat gebeuren.
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev