Advertenties

Klets maar raak DEEL 170

Gestart door matthew, 11 december 2011, 16:24:14

Vorige topic - Volgende topic

Christian de Vriend

Je durft zo geen andere of nieuwe auto te kopen,dan zit je elke keer langs je panelen te kijken voor krasjes.

Ik ga het proberen te repareren,kan dat niet,dan gaat de zijkant sowieso gewrapt worden in wit

Het staat op de planning dat de mc langs pierre gaat voor een verwent kuurtje,dus wellicht dat het dan goed gerepareerd kan worden.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Ik hou altijd mijn deur vast (zeker bij een driedeurs een must) bij het uitstappen, maar er zijn er genoeg die 'm gewoon lekker openzwaaien  8)7 :?

Christian de Vriend

Citaat van: Tedo op 28 december 2011, 14:18:21
Ik hou altijd mijn deur vast (zeker bij een driedeurs een must) bij het uitstappen, maar er zijn er genoeg die 'm gewoon lekker openzwaaien  8)7 :?

Ik zet hem ook nooit naast een gezins wagen,al helemaal niet als er kinderzitjes in zitten.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Tedo

Citaat van: Christian de Vriend op 28 december 2011, 14:44:23
Ik zet hem ook nooit naast een gezins wagen,al helemaal niet als er kinderzitjes in zitten.
Naast die van mij (gezins grand tour met kinderzitjes) kan dat dus wel hoor! De kinderen worden ermee opgevoed.  ;) !-!

(het zijn voornamelijk mensen die het niets kan schelen, en oudere kids die niet meer in een kinderzitje zitten)

helemaal mee eens,niet iedereen gaat er zo mee overweg,maar ik neem het risico niet meer  :)

Nicole

Mij is vanaf kleins af aan ook al geleerd dat ik de deur voorzichtig open moet doen, zodat hij niet tegen andere auto's aan zou komen. :)
Eigenlijk moet iedereen dat doen, maarja, helaas zijn er idd mensen die het niets interesseerd (en die hoeven nog geen eens kinderen bij zich te hebben).
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

Citaat van: Christian de Vriend op 28 december 2011, 14:13:18
Ik ga het proberen te repareren,kan dat niet,dan gaat de zijkant sowieso gewrapt worden in wit

In het WIT.........??? :huh:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Koentje

2dagen geleden hoorde ik tijdens het remmen recht voor da ik ijzer op ijzer remde.
Dus vanmiddag nieuwe blokjes gekocht en erop gezet.
Wa bleek: aan de rechterkant de binnenste blok zat achterste voren erop :shocked:

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

BARST! Er zit een barst in mijn ruit! dus gelijk naar Autotaalglas gegaan, waar ik ooit heb gewerkt en gelijk voor een Coatingruit gekozen.
over 2 weken word hij gemonteerd!  !-!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Koentje

Hoeveel kost z'n ruit nou...?

Tedo

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 28 december 2011, 16:49:36
BARST! Er zit een barst in mijn ruit! dus gelijk naar Autotaalglas gegaan, waar ik ooit heb gewerkt en gelijk voor een Coatingruit gekozen.
over 2 weken word hij gemonteerd!  !-!

Let wel op dat je de juiste krijgt; ze willen nog wel eens een normale monteren in plaats van een warmtewerende!
(ik had vanmorgen ook een steen op de voorruit met een mooi koeienoogje als resultaat)

Stefan

Citaat van: Koen op 28 december 2011, 16:51:15
Hoeveel kost z'n ruit nou...?

Je eigen risico van 75 euro denk ik...?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Christian de Vriend

Citaat van: Stefan op 28 december 2011, 15:39:22
In het WIT.........??? :huh:

wat is daar mis mee? :?

duidelijk gevalletje.... "smaken verschillen"

Koentje

Citaat van: Stefan op 28 december 2011, 16:57:42
Je eigen risico van 75 euro denk ik...?

hmm valt mee, denk ik.

Christian de Vriend

Citaat van: Koen op 28 december 2011, 17:58:14
hmm valt mee, denk ik.

Heb het ook een keer gehad,gek genoeg kreeg ik dat geld netjes terug betaald.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Christian de Vriend op 28 december 2011, 01:30:43
Kom ik er achter de er een deur klem heeft gezeten in het achterscherm,
je ziet heel duidelijk dat er lang de lak geschuurd is en een witte versticale streep, dat de deur niet verder ging (men werd wakker, of had het gewoon niet door)
al met al weer een stuk lak verziekt  l- l- l- l-

Verziekt of niet juist dat zijn van die zure momenten, hopelijk valt het mee en kun je het goed prepareren en anders zou je het altijd nog kunnen proberen met www.autokrassen.nl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev