Advertenties

Klets maar raak DEEL 170

Gestart door matthew, 11 december 2011, 16:24:14

Vorige topic - Volgende topic

Rick Santbergen

Nog vuurwerkliefhebbers hier? ;)

Koentje

Ja ik ben een voorwerkliefhebben... in kijken...:P
In zelf afsteken je er er zelf niks van

Nicole

Kijken vind ik leuk, op een flinke afstand.
Zelf afsteken, nee liever niet. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy.

1ste kerstdag ga ik naar me vriendin. Liggen allemaal mooie poetsspullen van meguiar onder de kerstboom :grin:. En 2de kerstdag ben ik thuis.
Met oud en nieuw gaan we knallen  :q

Nicole

Ik heb weinig in de planning voor de feestdagen helaas.
1e kerstdag naar mijn ouders, daar gourmetten en cadeau's uitpakken :q .
2e kerstdag blijven we gewoon thuis, omdat ik nog niet teveel kan ivm herstellen van de longontsteking (heeft een flinke impact gehad op m'n lichaam...).
Met oud&nieuw gaan we hier in de straat flink feesten (vuurkorf, misschien een partytent, nemen allemaal wat drank mee, frituur gaat aan, en m'n megane wordt de muziekinstallatie :q )

Edwin Postma

1e kerstdag thuis met het zooitje.
2e bij janneke thuis.
dan werken en verjaardagen.
Citaat van: Dennis Postma op 22 december 2011, 18:12:17
De feestdagen brengen we met de families door. Ben dit jaar heerlijk vrij met de feestdagen, ben volgend jaar weer aan de beurt. Daarna nog 3 jarigen waaronder een of ander clublid met een donker blauwe cabrio  8)7.

En oud en nieuw weten we nog niet.
Wie verzint erzoiets rond kerst.

Oud en niew bij janneke thuis.
Truckertje

juul

yep.... maar het word wel minder dit jaar en alleen wat siervuurwerk de rest gaan we kijken wat een ander de lucht in knalt.

En met de kerst eerst bij mijn ouders en 2e kerstdag beverwijk.

Rebecca Fontijn

ik heb gister eens de stoute schoenen aan getrokken kon het niet meer aan zien dat mn auto stil stond  :q.
dus even rondtje purmerend gedaan wat een genot weer zeg en wennen aan het feit dat ik door mn achterraam naar buiten kan kijken .
moet bekennen dat ik in het begin best wat gespannen was maar dat nam snel af en als het mee zit ga ik zo mn kleine man naar mn ouders in zaandam brengen dus dat is even verder .

Roadkill (Michiel)

Citaat van: juul op 22 december 2011, 20:26:16
yep.... maar het word wel minder dit jaar en alleen wat siervuurwerk de rest gaan we kijken wat een ander de lucht in knalt.

En met de kerst eerst bij mijn ouders en 2e kerstdag beverwijk.

Blijf je me opzoeken???? Eerst al in Hoog-vaals en dan met 2e kerstdag Beverwijk,maar daar ben ik dan niet (werk) maar ben lekker thuis ;)

Met oud en nieuw bij mijn schoonouders,geen vuurwerk (ivm Hond,en de rest van het huisvee)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Drukke planning allemaalm, zie wel dat ik de enigste ben die zich in 3en moet splitsen :P

kerstavond bij mij ouders thuis, me moeder gaat heerlijk koken.
1ste kerstdag gourmetten bij de moeder van me vriendin
2de  kerstdag eten bij de vader van me vriendin, der ouders zijn gescheiden.

oud en nieuw ga ik na vrienden met robin en me vriendin, hun gaan lekker vuurwerk afsteken, ik ga kijken ik geef daar geen geld aan uit.

Remy P

Citaat van: Rick Santbergen op 22 december 2011, 19:55:13
Nog vuurwerkliefhebbers hier? ;)

ben giga liefhebber! Met de laatste dagen van de het jaar werk ik als bijbaantje bij een plaatselijk verkooppunt....altijd gezellig! (en krijg meestal fikse korting op producten :q) Hij organiseert ook meestal jaarlijks shows van tevoren, erg leuk ;) Maar moet eerlijk bekennen dat ik dit jaar niks koop en afsteek...heb zo'n beetje alles uit zijn assortiment al eens gehad afgelopen jaren, dus vind het nu alleen nog wel leuk om naar te kijken :)

Koentje

Zo mijn auto kan weer een jaar vooruit.
Ben net op de site van de RDW gekeken maar moet nog belletje krijgen van de garage.
Morgen nog wa dingen doen aan mijn auto en dan de laaste update van dit jaar. !-!

Roadkill (Michiel)

Gefeliteerd,ben benieuwd naar de update
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nicole

Hier lopen de feestdagen waarschijnlijk toch wat anders..
Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest (huisartsenpost) omdat ik steeds meer pijn bij de borst kreeg met uitstralingen naar de rug.
Blijkt de vorige kuur zijn werk niet goed te hebben gedaan, en heb ik nog steeds longontsteking.
Dus nu weer opnieuw aan de antibiotica (waarvan je erg moe en beroerd wordt, dus dat wordt veel op bed liggen met kerst..).

Karin

Gatver Nicole, heel veel sterkte. En ik hoop dat het snel beter gaat me je.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev