Advertenties

Klets maar raak DEEL 170

Gestart door matthew, 11 december 2011, 16:24:14

Vorige topic - Volgende topic

Roy (Coup a One)

Citaat van: Nicole op 21 december 2011, 20:38:44
Mijn ouders blijven dit jaar wel thuis, ze zouden eerst hier komen, maar gezien er de laatste tijd steeds gedoe is in de straat (ramen ingooien, betonnen brievenbussen omgooien, glazen staven door de straat gooien) blijven hun wel liever thuis.

Fijne buurt 8)7

Nicole

Ja gezellig he.. ineens begonnen 2,5 week geleden..
Was voorheen nooit wat aan de hand, erg appart.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

matthew

Dagrij verlichting moet uit gaan wanneer stadslicht al wordt aangezet.

Edwin Postma

@karin. Komt hij naast een mx5 te staan? 8)7

Zo, ben ook alweer hard aan het werk.

Morgen ivm de kerstdagen eerder beginnen.
Normaal begginnen ze te rijden bij ah om 2:45 op zijn vroegst
nu al om 00:15.
Ik mag om 1:26 al beginnen tot 10:29 :q
Truckertje

Karin

Edje, nee, die staat in een vrij open garage onder hun app. Dit is bij een collega die ook een bedrijfshal hebben.

Dat is toch geen tijd om te beginnen??

Hier op mijn werk geen last van andere tijden maar wel last van veel kinderen, door de nog goedkope ID-kaart. Lijkt dus af en toe net een creche.

Edwin Postma

Heb morgen om half 11 weekend.
Maakt een hoop goed.
Truckertje

Karin

Dat is dan wel weer lekker. Ik moet morgen tot 16.00 uur.

Rogier

Edje dus niet in zevenaar geweest na half 10 :P ik me auto voor aan neer zetten zodat je hem ziet :D.

Wat een stilte hier weer.
leuk onderwerp erin, wat gaan jullie doen met kerst en oud en nieuw, behalve lam zuipen en vuurwerk afsteken

Ard Klok

Karin

Ik ga eerste kerstdag bij mijn zus eten, verder nog geen plannen.

Mo

2 weken geleden set Angel eyes koplampen besteld voor mijn Megane Coupe Phase 1 bij CARGOODS, vandaag binnen gekregen en net uit de verpakking gehaald en heb ze meteen weer terug verpakt en terug verzonden.
http://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/7345-angel-eyes-koplampen-renault-megane-i-zwart/
Wat een klote bedrijf is dat zeg ;( Ten eerste voor dat het zo lang heeft geduurd, ten tweede goedkope shit kwaliteit lampen waarbij je alle orginele stekkers moet afknippen om ze aan te sluiten, en aller belangrijkste zijn het geen witte ringen die er in zitten maar gewoon gele 8)7 Dit terwijl ik ze heb gevraagd, ja meneer ze zijn wit, en uitgevoerd in led. :neen: er klopt ook geen reet van wat er op de site staat over de koplampen. Ook niet geschikt voor elektronische hoogte regeling en de stekker van de knipperlicht past ook niet in het huisje.
Ik bestel nooit wat bij CARGOODS meer.

Mo

Ik heb ze nu bij SKG besteld. Hopen dat dit wat is;)
http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/producten_detail/019661.html

iemand ervaring met SKG?

paikey

Ik heb zowel bij skg en cargoods dinge bestelt toen ik aan me auto bezig was (en dat waren een hoop dingen) en nooit problemen mee gehad  :neen:
zowel niet met de lever tijd als met de kwaliteit.
Zover ik weer moet je bij alle angle eyes de draden eraf knippen om het er op te krijgen en zijn alle ringen geel.
Degene die witte ringen heeft die hebben ze al langer als een jaar of 2de hands.

En ben het met je een dat het mindere kwaliteit is maar dat is met (bijna) al het aftermarket spul!

Dennis Postma

De feestdagen brengen we met de families door. Ben dit jaar heerlijk vrij met de feestdagen, ben volgend jaar weer aan de beurt. Daarna nog 3 jarigen waaronder een of ander clublid met een donker blauwe cabrio  8)7.

En oud en nieuw weten we nog niet.

Dante

@Mo: Ik heb ook wel eens bij SKG besteld. Redelijk goede ervaring mee. Alleen de levering van m'n antenne duurde een eeuwigheid & communicatie hierover moest ik er echt uittrekken...

@Peter: Misschien voor de phase 1, maar bij de mijne zaten verloopstekkers èn witte CCFL ringen !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev