Advertenties

Klets maar raak DEEL 170

Gestart door matthew, 11 december 2011, 16:24:14

Vorige topic - Volgende topic

matthew

Weinig rijden is ook niet goed en kan een riem idd uitdrogen

@Nicole
Dat is idd niet normaal.

Dennis Postma

Wat een verhaal weer Nicole. Er lopen helaas zat van die zieke geesten rond op deze planeet.  l-

Nicole

Ja je snapt niet waarom die gasten dat doen.
Mijn vader is nu een en al stress, en zit bijna te wachten op wat het volgende zou zijn.
Hun auto staat gelukkig "veilig" binnen.
Maar met de jaarwisseling durven ze al niet meer naar ons toe, vanwege de angst dat ze dan wat uitspoken.
Gelukkig gaat het raam wel via de verzekering, maar je hebt al die ellende en troep er wel weer van..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn

door het jaarlijkse terugkerende roparun verhaal hier thuis kwam ik tot de conclusie dat het nog maar een week of 20 duurt tot de pinksteren en dus tot gronau wanneer kunnen we beginnen met aanmelden  :D

en ik kom net tot de conclusie dat ik al 3 maanden niet meer achter het stuur van mn eigen auto gezeten heb sterker nog achter geen enkel stuur  ;(
en ik denk dat daar nog wel een maand of 2 bij komt ....wat kan het leven hard zijn

matthew

Dat is echt balen Rebacca,maar als nu na nog die 2 maanden dan helemaal goed is weet je wel waarvoor je het hebt gedaan.
Ook al lijkt/is het een lange weg.

Karin

Rebecca, tijd gaat snel, veel te snel vind ik weleens.
Knap vervelend dat het zo lang duurt maar wat Matthew zegt, als het dan in orde is ben je er blij mee. Snap wel dat je baalt dat je auto al zo lang voor de deur stil staat. Zou ik ook helemaal niets vinden.

Edwin Postma

Ik heb het met je te doen Rebecca.
Ik zou helemaal gaan schuimbekken als ik zo lang niet kan rijden l-
Truckertje

Michel Veltman

goed ben hier even een korte tijd weinig actief meer geweest maar gezien ik gisteren onverwachts een leuke kerstkaart op de deurmat vond ik dit wel even de moeite waard om te melden....bedanktjongens leuk initiatief !-! Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Edwin Postma

Ik hoopdat je een goede reden had om weinig actief te wezen. 8)7
Truckertje

Rohald

weet iemand trouwens wat de wetgeving is qua uiterlijk van drl verlichting?
zo zijn de meeste geintegreerde in een bocht. hebben sommige een slag erin zitten. en bij citroen lopen ze verticaal.

mogen ze bijvoorbeeld ook rond lopen?
m.a.w.: paikey had van die leuke ledringen om zijn mistlampen zitten. zouden die niet aangesloten mogen worden als drl verlichting?

ik heb al op internet gezocht. maar het enige wat ik kan vinden zijn de afstanden (max. zo ver van de grond en van elkaar af enz) waar ze aan moeten voldoen.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Roy.

De elektrische installatie van het lichtsysteem moet zodanig worden uitgevoerd dat de dagrijlichten automatisch aangaan zodra de motor wordt gestart. De lichten moeten bovendien automatisch doven wanneer de bestuurder zijn mistvoorlichten of koplampen aansteekt, tenzij de koplampen slechts gebruikt om met korte tussenpozen onderbroken lichtsignalen te geven. De stand- en achterlichten, de omtreklichten en de eventuele zijmarkeringslichten en de kentekenplaatlichten mogen niet kunnen worden aangestoken wanneer de dagrijlichten branden.
Het technisch voertuigreglement verduidelijkt hierbij dat de dagrijlichten naar voren gericht zijn, zich aan de voorkant van een voertuig bevinden en wit licht uitstralen. Een inschakelverklikkerlicht is facultatief.
Dagrijlichten zijn te herkennen aan de lettercode RL op het lampglas.

Rohald

dat ze uit moeten gaan bij het ontsteken van de lichten is bekend. maar volgens mij blijven ze bij de sommige (audi) branden.
en geven ze niet alleen licht naar voren, maar ook gedeeltelijk naar de zijkant. maar dat terzijde.

maar er staat niets tussen over de vorm van de verlichting.
de lettercode RL is voor mij wel nieuw. maar volgens mij heb je ook aftermarket waar dat niet op staat.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rogier

@ Rick, welk bedrijf werk jij ookal weer ? Ik zag vanmorgen een blaadje liggen van een ontbijtservice uit breda :P ik had zo'n vermoede dat jij er iets mee te maken had :D

Jeremy

Bij mij blijft drl ook branden bij het aanzetten van de kop- of mistlampen en inderdaad bij Audi blijven zo ook aan.

Rogier

Moet er wel even aan wennen, een andere naam bij de oude auto van peter :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev