Advertenties

Klets maar raak DEEL 170

Gestart door matthew, 11 december 2011, 16:24:14

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 16 december 2011, 12:28:50
sorry........   (maar is niet leuk om te horen dat mijn Meg niet meer dan 300k zou kunnen doen,want ik heb dus wat roest...) Zal me verder in houden

Michiel,
Zie PM
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Nee joh, dit speelt zich in regio Eindhoven. De showroom heeft wel dubbel glas en de adminnistratie staat op de laatste plaats. :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

Nou, de Break mag nog een jaartje de weg op... Vandaag is-ie 2x goedgekeurd... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

jij had zeker een keuring extra van de rdw :P

Dennis Postma

Dante

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

ik kwam even niet op de naam :D. nog wat probleempjes gehad of echt helemaal niks ?

Dante

Ruitenwisser- & koelvloeistof bijgevuld. Mistlampstekker lv weer vast gezet... Band rv is aandachtspuntje

Fb

Remy P

Gister ook gekeurd, alles weer prima in orde !-! ze vonden het wel raar dat de vorige eigenaar de distributieriem al had laten vervangen bij 64d km...is ook wel erg vroeg toch?

Roadkill (Michiel)

het is of zoveel km (weet niet precies hoeveel bij die van jou) of zoveel jaar,en zou bij jou misschien wel bij het aantal jaar zijn gebeurd. Denk ik
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nicole

Ik wou toch nog ff reageren (dus doe het ff hier :) ):
Citaat van: Megaantje  (Frank) op 15 december 2011, 08:29:25
@mattew,  ze zeggendat een motor (T) 300.000 mee gaan....

sommige gaan idd 400.000 mee bij goeie onderhoud rustig rijden etc.. :grin:

Citaat van: Megaantje  (Frank) op 15 december 2011, 09:45:12
Dat zijn er best veel... 
ongeveer 2/3de van het internet (na studie en veel gegoogle)

Op de sloop liggen veel auto`s met gemiddel 300.000  (virieert tussen 240-330 Dkm)

Diesel bakken gaan langer mee :)  (b.v. touring bus met al meer als 1 miljoen km)

Totale onzin???
Verklaar de harde feiten dan eens?  (op de sloop)

Dat ze met 300.000km op zijn vind ik gel*l. Als je je megane onderhoud, kunnen ze heel wat meer km's lopen.
Mijn megane heeft (op de teller) bijna 245.000km, maar heeft waarschijnlijk (wordt binnenkort ff nagekeken) meer dat 300.000km gelopen, en is dan dus terug gezet.

Mijn motortje loopt nog perfect, als je er maar goed mee omgaat, en de auto onderhoud.

En daarbij, er zijn zoveel tellers (vooral analoge) terug gezet, ik denk de helft die jij op de sloopt ziet, als een terug gedraaide teller hebben.

En net zoals Roy z'n mercedes, daarvan is het tellertje waarschijnlijk ook al bijna rond geweest (dat is dan wel een diesel), maar dat ding is volgens mij ook (bijna) onverwoestbaar, en heeft ook altijd z'n onderhoud gehad, in ieder geval de laatste 10 jaar.

Er zijn auto's die 150.000km hebben, en motorisch op zijn (spreek uit ervaring met een coupe die we gehad hebben), maar ze zijn er ook met 300.000km die lopen als een zonnetje.
Dus kmstanden zeggen niets in mijn ogen. ;)

Ik heb liever een uit 1996 met 350.000km en die z'n onderhoud heeft gehad, dan een uit 1996 met 85.000km, waarvan in al die jaren ook nog bijna niets vervangen is, en waar je juist gedoe mee gaat krijgen. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Citaat van: Remy P op 17 december 2011, 10:38:21
Gister ook gekeurd, alles weer prima in orde !-! ze vonden het wel raar dat de vorige eigenaar de distributieriem al had laten vervangen bij 64d km...is ook wel erg vroeg toch?
Het gaat idd om het aantal km, en anders om de zoveel jaar. :)
Maar ik vv mijn riem ook liever heel wat km's eerder, en dan weten dat het goed zit. :)
Misschien dacht die eigenaar ook wel zo. :)

Maar mooi dat hij weer gekeurd is !-!

Nicole

Ik snap trouwens niet dat sommige mensen niet met hun poten van ander mans spullen af kunnen blijven.
2 weken geleden hebben ze in de straat van mijn ouders glazen staven uit een tuin gehaald en door de hele straat gegooid, en bij mijn ouders een door het raam (raam en vitrage kapot).
Zit er sinds woensdag net weer een nieuw raam in, hebben ze vannacht de brievenbus (zo'n betonnen ding) met grof geweld op gegooid.
Ik wou eerst m'n meg daar vannacht laten staan omdat ik last had van mijn longen en erg moe was, ben ik ff blij dat ik toch met de megane naar huis ben gegaan.

Tedo

Citaat van: Remy P op 17 december 2011, 10:38:21
ze vonden het wel raar dat de vorige eigenaar de distributieriem al had laten vervangen bij 64d km...is ook wel erg vroeg toch?
Die van mij is met 4 jaar en 19.000 vervangen, omdat hij wat droog leek bij aankoop.
Weinig rijden is ook niet altijd goed voor een auto.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev