Advertenties


Plaatsen van een tweede DIN

Gestart door riCChard, 18 april 2005, 00:27:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

riCChard

(zie foto) In het bovenste gedeelte zit nu mijn radio/navigatie, (op de foto niet zichtbaar want mijn eigen foto was niet duidelijk genoeg) maar er zit nog een tweede vakje onder. In het boekje omschreven als opberg vakje. Weet iemand of ik hier (voordat? ik het eruit begin te slopen) een tweede din met tft scherm kan plaatsen. ??? ???


Ook zoek ik nog een oplossing voor het plaatsen en makkelijk weer euit te halen voor een Playstation 2 (kleine editie)

Tony

Ja dat kan.
Ik zou alleen niet weten wat.
Een CB of zo?
Een playstation daar inbouwen lijkt me niet handig en zeker niet veilig.. tenzij je een automatische piloot hebt.

Jeroen


riCChard

@ Jeroen  :D :D Kijk dat is nou precies wat ik bedoel.
Heb van Rudi (ja die Rudi waar jij ook wat bij besteld hebt) wat verschillende aanbiedingen gehad voor een indash tft scherm.

@ Tony dit bedoelde ik, en de PS2 moet op een goede plek ge?nstalleerd kunnen worden. Dan is het een kwestie van stekkertje in pluggen en spelen maar. Deze kan dan tevens als dvd speler dienst doen.

Tony

#4
Je hebt tegenwoordig ook van die dingen die in een standaard slede passen en met druk op de knop het LCD scherm tevoorschijn tovert.
Dat lijkt mij handiger, want nu neemt dat scherm 2 sledes in beslag en is de bovenste niet meer direct bereikbaar.
Sterker nog: De rest van de knoppen aanjager/airco zitten er nu ook - gedeeltelijk - achter. Al met al toch een hoop gefriemel om nog ergens bij te komen.
En waarom dan geen scherm plaatsen op de plek waar die voor ontworpen is: Boven de MM unit in het dashboard?

ids

Ik heb ook zo'n klapscherm (moet nog gemonteerd worden ;D) Maar hierop zit een knopje welke je scherm gewoon even (hoever je wilt) naar voren klapt zodat je even bij de knoppen kan. Na 10 seconden begint hij dan te piepen ter aankondiging dat hij binnen een paar seconden weer terugklapt :D Werkt super hoor..

riCChard

Het is inderdaad ook de bedoeling om een LCD/TFT klapscherm erin te monteren. Gesloten lijkt het net een digitaal klokje. Tevens is ie kantelbaar naar links en rechts. De prijs die ik kreeg van Omnius Technology BV (Rudi van Gestel) is 185 euri :D

Zakaria

Weet iemand hoe je de kabels van voor langs de dashboard naar achter toe kan verwerken voor twee LCD schermen achter.

En mij klapscherm valt niet mooi in het dashboard, je ziet van kieren aan de zijkanten en hij valt te diep in? Weet iemand een oplossing.
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Marcelo

heb je er wel een frame omheen zitten??

Marc Brouwer

Citaat van: Zakaria op  6 april 2008, 00:47:51
Weet iemand hoe je de kabels van voor langs de dashboard naar achter toe kan verwerken voor twee LCD schermen achter.

En mij klapscherm valt niet mooi in het dashboard, je ziet van kieren aan de zijkanten en hij valt te diep in? Weet iemand een oplossing.

Als je geen inbouwframe... is niets anders dan een afwerkring hebt aangeschaft, zal de nieuwe unit inderdaad niet mooi aansluiten. Ik heb zelf een Pioneer klapscherm, maar dit sluit perfect aan uiteraard met het inbouwframe
"We Shall Not Be Moved"

matthew

En voor het keertje wat je ziet kun je bij de dealer een randje halen wat je om het frame heen schuift en dan heb je geen kiertjes meer.

Zakaria

#11


Oké super, bedankt daarvoor! En toevallig de kosten ervan? Want tegenwoordig zijn de onderdelen niet zo goedkoop meer
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

matthew



Zakaria

Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev