Advertenties


Teken de petitie tegen verhoging van verkeersboetes in 2012!! -> link 1e bericht

Gestart door Stefan, 7 december 2011, 12:48:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Hebben jullie de petitie al getekend tegen de absurde verhogingen van diverse verkeersboetes aankomend jaar?
Ik wel in ieder geval, omdat dit in mijn ogen enorme geldklopperij en zakkenvullerij vanuit de overheid is.
De auto is al een enorme melkkoe en dit word jaar in jaar uit steeds meer misbruikt.

zie hieronder, teken ook de petitie en kom op voor de belangen van de automobielist!
Wij als autoliefhebbers hier kunnen ook ons steentje bijdragen Y

http://www.autobelangen.nl
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Xanquezer (Frank)

MOD: bericht verwijderd ivm niet/nauwlijks bevatten van toegevoegde waarde aan dit topic  :neen:
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rick Santbergen

Had hem al getekend, zal toch wel doorgaan, maar sommige boetes gaan nergens meer over.

Het is goedkoper om zonder gordel door rood te rijden, dan te toeteren. l-

Dré

Mégane Scénic 2.0 8V

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Petitie getekent!  !-!

Vind idd dat de boetes hoog uit lopen ( los van mij boete l- )
Onnodig toeteren €380! Lekke uitlaat: €220? 200€ is al veel!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Citaat van: Dré op  7 december 2011, 23:51:16
Heb 'm ook al getekend, maar of het iets uithaalt

Tjs, dat blijft natuurlijk altijd de vraag..
Maar als je niet tekend, helpt het zowieso niet natuurlijk... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Ik vind dat het "gevaarlijkere" gedrag wel hoger "bestraft" mag worden, maar zoiets als onnodige geluidmaken (toeteren, uitlaat etc) echt niet absurd verhoogt wordt tov het niet handsfree bellen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Dan is me buurvrouw der familie een goudmijn voor de overheid, elk bezoekje die ze maken aan me buurvrouw (bijna elke dag) toeteren ze 3 a 4 keer achter elkaar. Ik wordt er knettergek van, dus geef mij maar zo'n bonnenboekje zal ik ze even blij maken met de nieuwe boete prijzen haahha.

Ik heb getekend !-!

Stefan

Ik zou gewoon denken; laat die mensen even toeteren als ze hun familie gedag zeggen.. Y ;)
belachelijke bekeuring die ze hiervoor hebben hoor 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin


Dante

Citaat van: Stefan op  8 december 2011, 13:42:47
Ik zou gewoon denken; laat die mensen even toeteren als ze hun familie gedag zeggen.. Y ;)
Hadden ze dat nog niet gedaan toen ze de deur uitliepen..? Je zult maar slapende kinderen hebben.
Volkomen terecht dat soort bekeuringen. Het is overlast, cq. hinder, dus theoretisch zou men er nog een artikel 5 voor kunnen geven.

Waar ik overigens niemand over hoor hier, de bekeuring voor niet stoppen voor een VOP (Zebra-pad in den volkschmond) is naar 340 euro opgeschroefd... Als er nou nog eens gehandhaafd werd, i.p.v. als een laf stelletje struikrovers verdekt te flitsen, dan zou het helemaal toppie zijn. Hier zie je ze alleen rondrijden tegen het eind van de maand, als de subsidie weer binnen is of de target nog ff gehaald moet worden...:neen:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rick Santbergen

Volgens mij zijn de targets al lang afgeschaft.
Desalniettemin is bewezen dat hogere straffen niet werkt, grotere pakkans wel.

Dante

Mjah, dat zal wel in de media gezegd zijn om ons burgers te sussen, maar ik heb zo m'n twijfels...
Dat zeg ik: Handhaving ;) Maar volgens mij zitten ze liever te niksen dan wat echt werk te doen.

Ik ben vorige week nog bekeurd voor het "binnen 5mtr van een kruispunt parkeren". Was bezig met een maat helpen verhuizen. Mijn auto uitgeladen & weggezet op de hoek v/d straat want nergens plek + spullen buiten op straat in een mindere buurt, met alarmlichtjes aan. Daarna m'n maat z'n auto uitgeladen (Die overigens half op de stoep in een Greenwheels parkeerplek stond & GEEN bekeuring kreeg 8)7). Ik heb serieus 2 minuten op z'n bank gezeten om ff bij te komen & voor de gein zeg ik 'Kom, anders heb ik nog een bon te pakken ook' en jawel, :police: stond te schrijven. Nog een futiele discussie aangegaan. Klaar met schrijven, lopen ze weg. Ik heb daar zo nog 5 minuten gestaan & in de tussentijd parkeert er een z'n auto aan de andere kant op de hoek & gooit er een z'n auto half op de rijbaan, half op het fietspad neer... Als die wouten er hadden blijven staan, was het dus 3x kassa geweest. Winkels, PIN-automaat, betaald parkeren, etc. drukte genoeg, maar nee... Dat zou teveel op echt werk lijken.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Getekend.

Wat een belachelijke prijzen joh. En al helemaal in verhouding tot de overtreding. Laat die gasten gewoon eens aan het werk gaan. >:(

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev