Advertenties


Klets maar raak DEEL 169.

Gestart door Dennis Postma, 1 december 2011, 10:26:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tedo

Misschien die stang die bij Edje is doorgerot?

Dennis Postma

Nee, die van Edwin zit onder de tank en heeft niets met de wegligging te maken zover ik weet. Deze zit net voor de torsieas.

Stony (Robert)

tsjah vond t ook wel erg vaag eigenlijk.. en die monteur kon zo nie op de naam komen.. heeft misschien iemand een fototje van de achterkant zodat k die vergelijken kan met mn eigen morgen? :P
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

juul

@michiel fijn weekend
zit nu ook in het limburgse land en wel in Vaals.
morgen staat er rondje Maastricht gepland.

Floortje


Dante

Citaat van: Dennis Postma op  9 december 2011, 17:12:07
Yep was me bekend. Thanks.  !-!
Ga je kijken? De oudste & ik gaan zondag "ff kijken"... Beter laat ik m'n PIN-pas thuis :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Misschien dat ik ook even ga met mijn zoon van 4.

@Dante: heb je die reinastella velgen nog weten te bemachtigen?

Dante

Nee, maar ze gingen niet echt duur weg. Rond de 130 meen ik. Ben me aan het orienteren voorlopig... Liever koop ik een grotere maat originele Renault set voor de zomer & gooi ik winterbanden op deze velgen. Zag van de week de Steppe velg. Ook niet lelijk, maar ja, weer 17"...
Je merkt het al, ik weet nog niet welke het gaan worden. Ik moet denk ik tegen een mooi setje aanlopen.

Als je gaat, zin om daar ff een koffie samen te drinken, mocht je ook zondag gaan..?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Ik heb in de zomer Steppe's onder de sedan. Maar da's een Megane II.

Wat dacht je van deze?
Vind ik op een Megane I erg mooi staan, en is 16" origineel lichtmetaal.
Ik laat nog wel even weten of ik ga zondag (hangt af van een aantal zaken, o.a. van flinke verkoudheid mijnerzijds).

Dante

Dat zijn de Canasta's toch..?

Geen probleem. Momenteel is de oudste niet zo lekker... Sinds vandaag uiteraard...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Klopt, Canasta's  !-!

(en verkoudheid/griep heerst...)

matthew

@Stony
Het gaat wel om dezelfde stang als edje.
En deze zijn 20 euro ongeveer en zit bevestigd met elke kant een moer.

Dennis Postma

Mmm De Renault dealer in Zwolle had het er over dat het €70,- zou kosten incl. Montage.  :huh:

We zitten nu bij pm voor een exemplaar van rvs. ;)

Rogier

Goedenmorge vroege vogels.

Dennis jij bent vroeg bij PM performens, ik hoorde dat ze verhuisd waren klopt dat ??

Christian de Vriend

Citaat van: Dennis Postma op  9 december 2011, 17:39:53
Nee, die van Edwin zit onder de tank en heeft niets met de wegligging te maken zover ik weet. Deze zit net voor de torsieas.

klopt,die was bij mij zo krom als een hoepel nadat ik 50cm van de grond was gekomen,maar na
vervanging merkte ik helemaal niks aan de wegligging.


M'n gebakje is apk gekeurt,maar ook net dit jaar,remdrukregelaar zat vast (zoals elk jaar)
en de lambdazonde is niet goed meer,deze gaat volgend jaar vervangen worden.
de gele konis zijn ook vervangen,al met al 620€ kwijt,en volgend kaar komt zn grote beurd er
aan,maar daar wacht ik nog heel even mee tot de feestdagen achter de rug zijn.
Dan word de olie vervangen,dit keer met kendall,oliefilter natuurlijk,bougies en een nieuw
luchtfilter systeem.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev