Advertenties


Klets maar raak DEEL 169.

Gestart door Dennis Postma, 1 december 2011, 10:26:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nicole

@Edwin: Nee 't is verschrikkelijk, al heb ik momenteel soms meer last van de koorts dan van de rest.
Ik kan nu lekker eerst ff verplicht wakker liggen, want het uw gaat bij bellen tussen 9.00u en 14.00u....
Erg handig zulke tijden als je van de huisarts zoveel mogelijk moet slapen.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

#166
Potver drie dubbeltjes ( :police:)..! Ik had al zo'n vermoeden dat er een tak naar beneden zou komen zeilen met die harde wind de afgelopen dagen en dat vermoeden is net bevestigd... Vanochtend lag er al een flinke tak naast m'n auto, maar was het te donker om iets te zien. Net ontdekte ik een klein deukje naast de bestuurderskant ruitensproeier >:( l-
Niet dat de auto deukvrij is, maar dit steekt natuurlijk wel...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Colin

Balen dante, gaat met schade deze week.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

Dante ben je ervoor verzekerd v/d stormschade :?

Rogier

Das mooi balen dante, als je al zo'n voor gevoel had waarom verplaatste je de auto dan niet even ? Ik haal zelf de auto bijna altijd de auto weg zodra het hard begint te waaien.

Dante

@Colin: ;)

@Roy: Zou ik even na moeten kijken.

@Rogier: Nergens een boomloze plek meer vrij... l-
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Dat is een goeie reden :P heb je niet een zaag in je schuur liggen ? zaag je hem iets in en met de wind gaat ie wel om :D

Roadkill (Michiel)

Zo bij deze zeg ik ff gedag,we gaan een weekendje Limburg doen! :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Heatzone (Mark)


Benjamin Renon

Nou welkom in het limburgse land alvast. ;) Veel plezier waar je ook in Limburg heen gaat. (Gok het heuvelland in?)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Colin

Citaat van: Rogier op  9 december 2011, 12:33:15
Dat is een goeie reden :P heb je niet een zaag in je schuur liggen ? zaag je hem iets in en met de wind gaat ie wel om :D

Dat wordt heel ver inzagen dan en nog op de juiste manier anders blijft ie mooi staan ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dante

@Rogier: lol :D

@Michiel: Veel plezier! -- Vergeet je paspoort niet ;)

Voor degenen die modeltreinen leuk vinden... Dit weekend zijn de modelspoordagen hier in Rijswijk !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma


Stony (Robert)

Vandaag de auto voor de Apk gehad!  :) Kwam er vlekkeloos doorheen!  !-!
Alleen had de monteur nog een klein puntje: Ik zou een stang tussen mn linkerachterwiel en rechterachterwiel missen had hij het over  8)7 had iets met de wegligging in bochten te maken en zou standaard vanaf renault zijn geleverd.. Weet iemand misschien wat hiermee bedoelt word en is hier misschien een foto en naam van? kan ik eens eventjes gaan kijken wat ik hiermee kan..  :q
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev