Advertenties


Klets maar raak DEEL 169.

Gestart door Dennis Postma, 1 december 2011, 10:26:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Op die site die je gaf staan 2 mega dikke supra's. Die uitgebouwde en die andere witte, gewoon wauw!

Colin

Frank wat is dat nou?! je project pagina is weg?  :?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Xanquezer (Frank)

ik vind die starlets grappig.

een klein gebakje met heeeel veel power :P

@colin: meel!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

mkool

Frank wist zijn sporen uit blijkbaar  :0

Dennis Postma


Xanquezer (Frank)

Sommige ;)  ja, klopt...  wil weer even een schone start maken!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rebecca Fontijn

goeiemorgen
ik dacht ik zal er weer eens een vrouwelijk woord door heen gooien ....al heb ik weinig te melden

inmiddels zit ik 10 wkn in het gips en heb gister gehoord dat de volgende operatie onderweg is die als inhoud heeft schroefen en platen waarbij ze ook wat bot uit mn heup moeten halen om iets op te hogen in mn pols ....
inmiddels begint bij mij ook de vraag te komen "zal ik ooit nog in mn auto kunnen rijden"
inmiddels staat mn lieveling al weer weken voor de deur waarbij ik wel 1x in de week ff de moter laat lopen

zo dit moest ik ff kwijt  --

Karin

Rebecca, dat klinkt als nog langdurig bezig zijn met je pols. Wat vervelend zeg. Die vraag kan ik me goed voorstellen, zeker als je dit soort berichten krijgt. Ik ga voor je duimen dat het goed gaat en dat je weer snel in je lieveling kan rijden. In ieder geval sterkte voor wat komen gaat. Weet je trouwens al wanneer dat gaat gebeuren?

Rebecca Fontijn

nee moet de oproep afwachten hoop eigenlijk tussen kerst en oud en nieuw dan  is manlief thuis want zal een aantal dagen slecht ter been zijn  :?
maar zal wel volgend jaar worden.

Dennis Postma

Klinkt niet lekker Rebecca. Sterkte er mee.

paikey

Zo de megane is net op gehaalt door de nieuwe eigenaar.
En kan jullie bij deze ook gelijk melden dat hij binnen de club blijft !-!
En ook ik zal volgend jaar sympatisant blijven.

Benjamin Renon

Goed geregeld dat ie binnen de club blijft. Vind het nog steeds een dikke wagen voor op shows!

Sterkte de komende tijd, Rebecca. (dat is wel weer een flinke ingreep die er aan zit te komen :neen:)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

@ Rebecca. Klinkt niet fijn. Sterkte ermee.

@ Peter, fijn dat die binnen de club blijft
Truckertje

Nicole

Sterkte Rebecca, hopelijk komt t allemaal goed en kan je snel weer in je meggie rijden! :)

Peter, mooi dat hij binnen de club blijft, en uiteraard ook leuk dat jij er volgend jaar ook bij blijft !-!

Zoals het nu lijkt blijf ik ook gewoon lid, ondanks ik momenteel niet zo actief ben. Ik heb het gigantisch druk met werk door de weeks, en 's weekends heb ik genoeg te doen in huis, boodschappen, de kleine etc. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev