Advertenties


Klets maar raak DEEL 169.

Gestart door Dennis Postma, 1 december 2011, 10:26:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Xanquezer (Frank)

#45
de volgende 100 euro valt er weer te verdienen.

1ste vraag= laatste antwoord (9000 > )  TIP Dit merk staat voor Fabbrica Italiana Automobili Torino
2de vraag = laatste antwoord (beide ) TIP Het model is ook een zwart witte beer.
3de vraag = laatste antwoord (meer dan 2000) TIP De auto is drie jaar oud.
4de vraag = eennaar laatste antwoord (61) TIP  Zo ..... als de nacht.


link om het in te vullen: (nogmaals)  http://www.marktplaatsontdekdecheque.nl/?utm_source=MP&utm_medium=DM_Actiemail&utm_campaign=MP_Ontdek_de_cheque



GEVONDEN:

KLIK
   
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Xanquezer (Frank)

#46
Citaat van: Stefan op  2 december 2011, 00:14:13
Wederom ter info;
De reactie van Frank en de daarop volgende geirriteerde reacties van wat andere mensen zijn weer verplaatst naar het afkoel/onderzoek board.

Het gaat lekker zo... l-

Welke reacties eigenlijk?

Weet het al.   heb alleen niet de reacties daarop van gelezen...  l-  ik sliep  :sleepey: :neen:
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Colin

Hej Frank, wat ga je met die sloper doen? Skyline wordt hem niet of?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Xanquezer (Frank)

#48


Ik zoek een sloper voor de hobby, puur om op te knappen in het weekend en door te verkopen met n klein beetje winst :)
Skyline gaat hem wel worden :)
Ik ben nu financieel alles aan het uitstippelen.
En als het goed is kan ik medio maart-mei erin rijden :)
als ik een sloper verkoop met paar tientallen euro`s winst is het mogelijk om er eerder in te rijden.
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

mkool

Je ziet het helemaal zitten of niet?

Ik niet in elk geval  o-)

Xanquezer (Frank)

#50
Waarom jij niet?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

mkool

omdat je niet weet waar je over praat?

Xanquezer (Frank)

#52

En wat bedoel je?

Dit is een renault club en geen nissan club

En ik praat over een Skyline R33 GTST met 140 KW +- op de wielen ;)

linkje om een idee te krijgen. (niet dat deze hem wordt)
KLIK


Overigens moet ik zeggen dat ik ook heb zitte denken om n cup 2.0 van jou over tenemen en netjes intreur te bouwen e.d. voor de openbare weg ;)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

mkool

#53
Tsja, opzich valt mij de prijs nog mee van zo'n hok.

Weet waar je aan begint, als je een onderdeel kapot hebt en het moet uit japan komen heb je een probleem.

edit-

alsof je die 2.0 motor ook daadwerkelijk ging kopen... je begon direct over even een paar maand vasthouden hahaha  :0

Tedo

En met de combi "veel te snelle bak" en de rijstijl van de meeste "jongens" van 20-25 zal er nog wel eens wat stuk gaan.  8)7

Xanquezer (Frank)

Citaat van: mkool op  2 december 2011, 11:48:02
Tsja, opzich valt mij de prijs nog mee van zo'n hok.

Weet waar je aan begint, als je een onderdeel kapot hebt en het moet uit japan komen heb je een probleem.

edit-

alsof je die 2.0 motor ook daadwerkelijk ging kopen... je begon direct over even een paar maand vasthouden hahaha  :0
Ja... ik wil misschien wel te veel :P
sorry.

Maar op ten duur zijn we nogmaals gaan kijken of het reeel is om zoveel geld erin te stoppen.
En elke keer schrik ik ervan dat het niet reeel is.
Daarom binnenkort naar een nieuw bakkie.

ik hou je wel posetief aangeraden!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Benjamin Renon

En je gaat je niet afvragen waarom deze R33 zo goedkoop aangeboden wordt? Bij zo'n lage prijs gaan bij mij de alarmbellen rinkelen. En als ik naar de naam alleen al kijk voorspel ik ook al niet heel veel goeds. Misschien dat je er een half jaar in kan rijden of misschien haal je dat niet eens. Dan is en je geld weggegooid en kun je opzoek naar wat anders. Lees je svp goed in wat Skylines waard zijn (en een reeele waarde is), technische mankementen/oplossingen etc etc.

Nu weet ik niet hoe jouw rijkwaliteiten zijn, maar je zult niet de eerste zijn die hem ergens omheen zou kunnen vouwen of tegen aan rijden. RWD is een heel andere rijervaring en vraagt toch de nodige concentratie/rijvaardigheid.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Xanquezer (Frank)

@Benjamin.
Citeerlinkje om een idee te krijgen. (niet dat deze hem wordt)

Het idee is er, het type R33 GTS-T en waar en hoe of wat is geheel onduidelijk.
Ik ben ook al ingelicht door iemand die al een poosje (paar jaar) een skyline (r33 gt-r) heeft ;)

Mijn rij ervaringen.. :P hehe...  rustig in het spits uur... meer durf ik niet te zeggen want als het rustig is :x dannneee.. ben ik blij als ik niet geflitst wordt :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Megaantje  (Frank) op  2 december 2011, 08:50:52
de volgende 100 euro valt er weer te verdienen.

1ste vraag= laatste antwoord (9000 > )  TIP Dit merk staat voor Fabbrica Italiana Automobili Torino
2de vraag = laatste antwoord (beide ) TIP Het model is ook een zwart witte beer.
3de vraag = laatste antwoord (meer dan 2000) TIP De auto is drie jaar oud.
4de vraag = eennaar laatste antwoord (61) TIP  Zo ..... als de nacht.


link om het in te vullen: (nogmaals)  http://www.marktplaatsontdekdecheque.nl/?utm_source=MP&utm_medium=DM_Actiemail&utm_campaign=MP_Ontdek_de_cheque



GEVONDEN:

KLIK
   

iemand al 100 euro gevangen?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Tedo


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev