Advertenties


Klets maar raak DEEL 169.

Gestart door Dennis Postma, 1 december 2011, 10:26:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rodney

heeft er iemand ervaring met deze schroefset ? of er wel is wat over gehoord ....

http://link.marktplaats.nl/504501665

hoe is het comfort ?
enz

matthew

FK is over het algemeen geen slecht merk.


Jeremy

Bah! vandaag gehaast naar huis na het werk om snel naar een sloperij te rijden waar ik een afspraak had gemaakt... kom ik daar aan na een uur rijden staat die Mégane helemaal ingebouwd en vroegen ze me om zaterdag terug te komen omdat ze geen zin meer hadden om hem vrij te maken.
Echt trieste acties dit! ik heb toch niet voor niks een afspraak gemaakt!
En als mooie afsluiting ook nog een half uur in de file gestaan op de terugweg!
Ze kunnen die onderdeeltjes ergens steken waar het licht niet schijnt!
Laatste dagen alleen maar slechte ervaringen met sloperijen.. dus denk niet dat ik er ooit wat ga kopen nog.

Dennis Postma

Dat is wel balen zeg en absoluut niet netjes.  :neen: Succes verder met je zoektocht naar de gewenste onderdelen.

Joey Voormolen

Over het algemeen goeie dingen gehoord over FK.
Lowered M3C GT

Jeremy

Thanks! ja ik ga het maar gewoon via de dealer bestellen denk ik.

Tedo

Gewoon goed zoeken op eBay en dat soort sites levert je meestal wel op wat je zoekt, maar dan voor minder (zeker dan de dealer, en vaak ook dan de sloper). Mij tenminste wel.

Colin

Zo voor mij is pakjesavond iets minder verlopen  :cry:

Mijn auto stond geparkeerd en waarschijnlijk heeft er iemand langs gereden, zijscherm, lamp en bumper naar de knoppe.

Uiteraard geen briefje van de sint.

Binnenkort alles maar weer terug origineel bouwen.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stony (Robert)

das nie mooi Colin! echt zonde! en altijd van dat volk wat dan weer s geen briefje achterlaten... Suc6 met je herstel/ terugbouwen ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Lekker misselijk zo voor de feestdagen  :huh:

ik heb eventueel nog een voorbumper liggen,zon radical ding,heeft wel wat werk nodig.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Colin

Heb gelukkig de meeste originele delen nog liggen.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

Geen getuigen?

Zo heb ik sinds een tijdje het tegenovergestelde. Laatst had ik een brief van de verzekering waarin verantwoordelijk gesteld word voor een schade geval waarbij de veroorzaker door gereden is. Alleen kan ik het niet geweest zijn. Ik zat op die dag op Ibiza en niet in Rotterdam. ;)

Tevens stond de Polo die dag bij de garage i.v.m. Een defecte dynamo. Dus het zal wel met een sisser aflopen aangezien alles aantoonbaar is.

Colin

Nee, een veel voorkomend verhaal: parkeerplaats, donker
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

 :cry: 8)7 no angel eyes l- maar toch bedankt voor je pm bericht Colin ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev