Advertenties


Klets maar raak DEEL 169.

Gestart door Dennis Postma, 1 december 2011, 10:26:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

@ karin, ik heb helemaal nergens last van, ik heb ook geen tennisbal ingeslikt (geen dikke wang)

Dennis Postma

Dus jouw verstand is nu nog verder te zoeken Rogier?  8)7 Dat word nog wat met de ALV.....  :D

Rogier

hoezo dennis ben ik bij de alv dan ??

ach zoveel kan er bij mij weggehaald worden :D

Dennis Postma

Geen idee of je er bij bent. Zien we tzt wel.

En ach, slechter kun je er niet van geworden zijn toch?  ;) Maar even serieus, het is maar goed dat je er niet al te veel last aan over gehouden hebt.  !-!

matthew

@Collin dat is balen.

@Rogier
Mooi dat je er niet zoveel last van hebt.

Jeremy

Eindelijk een ander kapje voor bovenaan me dashboard! gewoon van een jongen in Rotterdam voor een tientje!
er zitten een paar krasjes op, maar hoogstwaarschijnlijk laat ik alle delen van het midden van het dashboard gelijk mee spuiten met de rest straks in februari dus dat maakt niet uit

Karin

@Rogier, dan heb je mazzel. Bij mij jaren geleden alle 4 tegelijkertijd, onder narcose gelukkig, maar daarna leek ik wel een hamster met gevulde wangzakken  :D :D

@Jeremy, lekker joh van beide dingen (je zus moet zeker maar vaker daten met die jongen?). :D

Jeremy

Ja gaat eindelijk weer de goede kant op! !-!
Haha ja ik loop haar al aan te moedigen dat ze vaker moet daten met die jongen... hij rijd namelijk een Meg II RS  en hij sleutelt ook nog eens bijna dagelijks aan Nissan GTR's..
Maar het is ook een goeie gozer volgens mij en daarom moedig ik het ook aan, want het belangenrijkste blijft wel dat hij goed voor me zus is natuurlijk! :)

Karin

Dat is zeker het belangrijkste, de rest is een prettige bijkomstigheid.

Xanquezer (Frank)

Tjooo   mijn nieuwe aanwinst!











Is wel een DIKKE 16V  haha :D

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rogier

ik ben der ook erg blij mee, die prik in je gehemlte is alleen niet zo fijn gevoel. je hoort zoveel slechte verhalen over de verstands kiezen trekken terwijl het echt mee valt ik ga zo weer als die andere eruit moeten :P

Christian de Vriend

Ik zit daar echt zo tegenop te hikken om te gaan,ben al panisch van spuiten :(

Mn tandart vertelde dat ik ook onder narcose kon,maar daar hoor ik weer verhalen over dat het te lang in je lichaam blijft zitten
en dat erna je nog lang moe bent.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rebecca Fontijn

iedereen is anders na de narcose Christian, ik heb er het afgelopen jaar al verschillende gehad en  alleen van de laatste in september last van misselikheid en die grappen verder heb ik nooit last gehad dus hangt van je eigen gestel af

Edwin Postma

Nou, Ik ben liever moe dan dat ik pijn heb 8)7

@Frank; mooie megane heb je 8)7
Truckertje

Nicole

@Frank: Toevallig gekocht van een Niels op marktplaats?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev