Advertenties


Klets maar raak DEEL 168

Gestart door Stefan, 21 november 2011, 16:14:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Rogier

je zit vandaag wel op de schopstoel he :D :D hahaha

Dennis Postma


matthew

Eerst zakken Rodney.

En leder bekleden,in Alphen aan de Rijn bij Lederinbouw Nederland.
Heeft onze zaak laatst een modus laten bekleden.
Alles is mogenlijk.2kleuren leer en ander kleur stiknaad en een tekst erin.Zit allemaal geen meerprijs aan.
Ik schat de kosten dan op 1250-1500euro.

Tedo

Citaat van: Jeremy op 27 november 2011, 17:35:15
Even een vraagje tussendoor..  Werkt het instrumentenpaneel (km-teller en zo) van een Meg II Phase 2 ook op een Phase 1?
Jij hebt zeker wat op MP gezien? In principe werkt het, maar je hebt een versie met twee schermpjes en eentje met een. Ik weet niet wat je nu hebt, maar die op MP heeft er een. En ik dacht ergens tussen de 60 en 70.000 op de klok, waar ik nog niet zit (ja, ik heb er al eerder naar geïnformeerd) :)
Oja: het lampje voor vergeten gordel zit ook ergens anders bij phase 2, nl. bij je klok/radiodisplay.

Roy (Coup a One)

Citaat van: matthew op 28 november 2011, 20:16:10
En leder bekleden,in Alphen aan de Rijn bij Lederinbouw Nederland.
Heeft onze zaak laatst een modus laten bekleden.
Alles is mogenlijk.2kleuren leer en ander kleur stiknaad en een tekst erin.Zit allemaal geen meerprijs aan.
Ik schat de kosten dan op 1250-1500euro.

Verhoudings gewijs, wat is dan goedkoper :?
Geheel vernieuwen / deels stukken inbrengen (vernieuwen) inclusief een andere kleur stiknaat :?

Rodney

oke jullie mening is wel duidelijk ! zakkeee dus ;)

@matthew


die had ik inderdaad ook gevonden op internet een offerte op gevraagt en die kwam op op 1700 euro zonder bizondere dingen !
en 2000 met stoelverwarming en dan hadden ze ook nog een goedkoperen leer soort en dan ging er 300 euro af !

vrij prijzig vond ik !

ik kwam ook nog een ander bedrijf tegen brabants bekledings bedrijf en daar kreeg ik een offerte van 1050 euro dus daar zit nog wel een prijs verschilletje, en alle foto's en dingen die ik van hun gezien heb zagen er ook keurig uit !



Dante

@Rodney: Deze ook al aangeschreven..? Bekend van DGB... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rodney

nee nog niet dante ! vind ook niet dat het leer strak om de stoelen heen zit als ik zo de foto's bekijk !
ik wil wel graag dat het er heel mooi en strak uit ziet ! gewoon net zoals dat een auto van de fabriek af komt met leer.

even goed bedankt !-!

matthew

Die van de grote beurt is duur.

Bij die in alphen aan de rijn krijg je goede leder kwaliteit.
En het zijn in feite daar precies op maat gemaakte hoezen,want je originele bekleding krijg je terug.

Tedo

#159
Citaat van: Rodney op 28 november 2011, 22:09:01
vrij prijzig vond ik !

Ik bedoel het goed hoor, maar dat zegt iemand die op zijn 20e al een eigen Megane III (met dikke motor) heeft?
waar ik op mijn 36e voorlopig alleen maar van kan dromen  :9~

;)

Rodney

oke ! naja eerst de schroef zet maar even dan weer verder met het volgende,
evengoed bedankt voor de tips !


haha ja tedo mag ook eigelijk niet klagen natuurlijk excuses daar voor ;)


Tedo

#161
No problem; geniet ervan!  _o_

En naar mijn bescheiden mening zou ik gaan voor het lederen interieur, aangezien er een tijd aankomt dat je meer in je auto zit dan er buiten gaat staan om 'm te (laten) bewonderen

Dennis Postma

Ook dan is een schroefset leuk. Kijk eens naar het bochten werk. ;)

Jeremy

Citaat van: Tedo op 28 november 2011, 20:40:32
Jij hebt zeker wat op MP gezien? In principe werkt het, maar je hebt een versie met twee schermpjes en eentje met een. Ik weet niet wat je nu hebt, maar die op MP heeft er een. En ik dacht ergens tussen de 60 en 70.000 op de klok, waar ik nog niet zit (ja, ik heb er al eerder naar geïnformeerd) :)
Oja: het lampje voor vergeten gordel zit ook ergens anders bij phase 2, nl. bij je klok/radiodisplay.

Haha ja klopt ja! Maar ik heb 2 schermpjes, dus weet niet of dat gaat werken.
Dus je tellerstand word ook echt opgeslagen in het instrumentenpaneel en niet in de computer of zo?
Mijn stand is rond de 130.000 dus dat is wel heel erg veel verschil, en niet echt legaal denk ik.
Dat lampje vind ik dan weer niet erg.. als ik deze tellers zou doen dan ga ik gelijk opzoek naar een radioschermpje van een phase 2
Ik ga de verkoper nog wel even emailen en eventueel een afspraak maken om het te proberen op mijn auto.

Christel76

Hallo,

Ik ben net nieuw hier en kan er maar niet achter komen HOE ik een nieuwe vraag plaats op het forum.. Dus vandaar dat ik zomaar even ergens op reageer in de hoop dat je me even wilt helpen  :) Zou fijn zijn.. Alvast bedankt!

Groetjes Christel.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev