Advertenties


Klets maar raak DEEL 168

Gestart door Stefan, 21 november 2011, 16:14:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma


Roadkill (Michiel)

@Frank: nadeel is wel de plek waar je de andere auto geraakt hebt,hij was jou namelijk al voorbij,en je hoort ook ruimte te gunnen. Als de tegen partij kwaad wil en zegt dat je rechts inhaalde kan dit wel eens een heeeeeeeel lang verhaal gaan worden. Wat Dante zegt klopt wel,maar er bestaat ook nog zoiets als voorrang hoor te krijgen,maar als je het neemt is weer vers 2...

En Dennis zegt het niet,maar ik wel,je hebt geen idee waar je over praat met een Mazda RX-8,dan is een skyline financieel gezien slimmer.....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 25 november 2011, 21:16:22
@Frank: nadeel is wel de plek waar je de andere auto geraakt hebt,hij was jou namelijk al voorbij,en je hoort ook ruimte te gunnen. Als de tegen partij kwaad wil en zegt dat je rechts inhaalde kan dit wel eens een heeeeeeeel lang verhaal gaan worden. Wat Dante zegt klopt wel,maar er bestaat ook nog zoiets als voorrang hoor te krijgen,maar als je het neemt is weer vers 2...

En Dennis zegt het niet,maar ik wel,je hebt geen idee waar je over praat met een Mazda RX-8,dan is een skyline financieel gezien slimmer.....

Dit is een situatie waarin je eigenlijk de file in rijd.

ik ga ook ff de boel tekenen :)  is misschien wat duidelijker :)


rx-8 is idd een stuk reeeler als een zware skyline :)  )wel duurder kwa aanschaf)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Roadkill (Michiel)

Je snapt niet wat ik bedoel,financieel gezien is de Skyline de betere keuze ! Een RX-8 is duurder in aanschaf,verbruik(!),onderhoud,verzekering. En een Skyline is ook nog eens een stuk bedrijfszekerder.

trouwens staat de auto op jou naam verzekert? Of op naam van een van je ouders en jij als hoofdbestuurder?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 25 november 2011, 21:31:45
Je snapt niet wat ik bedoel,financieel gezien is de Skyline de betere keuze ! Een RX-8 is duurder in aanschaf,verbruik(!),onderhoud,verzekering. En een Skyline is ook nog eens een stuk bedrijfszekerder.

trouwens staat de auto op jou naam verzekert? Of op naam van een van je ouders en jij als hoofdbestuurder?

bwuup   heb al bier op :P   las het even verkeerd om :P

ja, mijn auto, mijn naam, mijn verzekering :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Xanquezer (Frank)

Hierbij een beschrijving van.

Voor sommige bekende een typisch gedrag van SNEL SNEL SNEL naar je werk (of dergelijken) en weten dat je moet gaan ritsen.
Asso gedrag met andere woorden

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Xanquezer (Frank)

Groen = auto`s   donker rood ben ik.         Blauw is tegenpartij
geel is knipper licht

Rood is rij richting  (en route)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rick Santbergen

#112
Hoelang reden jullie al gelijktijdig op?
Had de blauwe auto jou stuk daarvoor ingehaald?
Wat was je snelheid?

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Rick Santbergen op 25 november 2011, 21:58:36
1Hoelang reden jullie al gelijktijdig op?   
2Had de blauwe auto jou stuk daarvoor ingehaald?
3Wat was je snelheid?

1 ja eerst wel, daarna ging hij iets sneller rijden
2 nee, we reden vrijwel gelijk, ik alleen net iets achter hem (schuin)  en had koppeling in toen het gebeurde
3 mijn snelheid was hooguits 35  omdat ik aan het uitrollen was en rechts af moest (voor mn werk) en daar een beetje op zat te focusen of ik er tussen kon(altijd proppen daar)(anders 2 minuten wachten voor rood :P )

ik keek 1 keer rond en hij stond bijna stil (eerst dacht ik dat hij links af moest) en ik begon te kijken of ik naar rechts kon (uitrit) en daarna keek ik weer recht naar voren toen hij opeens in voor mn auto`tje kwam.. :'(   BOEM!   had geen eens de kans gehad om te claxoneren!  (tuuuut? )
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rick Santbergen

#114
1. Dit is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag, ik vroeg hoelang? (sinds wanneer kan tijd met ja/nee uitgedrukt worden)
2. Je reed dus continu in zijn dode hoek, is geen slimme opstelling.

Zijn jullie een stuk ervoor gelijktijdig bij een stoplicht weg gereden?

Wie heeft jou geleerd, een auto met koppeling ingetrapt uit te laten rollen, bij 35km als je nog moet invoegen?

Tim

Dank allen! of het genieten wordt gaat deels afhangen van hoe AZ woensdagavond speelt ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

Dode hoek is een rottig iets. Waarschijnlijk dacht ie dat je ruimte genoeg open had gelaten.
Voordat je plannen gaat maken voor een andere wagen, kijk eerst maar eens wat ze met je Mégane kunnen regelen.
Mocht je voor een andere wagen gaan, lees je dan eerst goed in wat je kunt verwachten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

zo ben weer op de hoogte van jullie wel en wee  ;)
zo las ik ook stukjes over auto wassen ik schaam me bijna maar ik was mn auto alleen als ik weet dat ik met jullie op stap ga  :shocked:
en nu is ze dus ook al 9 wkn niet gewassen en heb nu dus een gele auto met een donkere gloed

ben een beetje zoals mn vader ... een auto is om te rijden niet om te wassen .

Rogier

Daar heb je wel een punt beccie, alleen je rijd toch liever in een auto die blinkt dan 1 waar ze vies en was mij op gaan schrijven :P en bovendien brengen die teksten op je vuile auto krasjes met zich mee ;) en jij was jezelf toch ook niet 6x in het jaar :D

ik ga vanavond de auto weer even een douch geven.

Karin

Dat heb ik gisteren gedaan. Blinkt weer in het zonnetje hier. Nu hopen dat hij er tot morgen nog een beetje uit blijft zien.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev