Advertenties


Klets maar raak DEEL 168

Gestart door Stefan, 21 november 2011, 16:14:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Ard Klok op 25 november 2011, 14:22:44
En dat laatste zinnetje staat dan natuurlijk weer net NIET vermeld op het schadeformulier, dus m.a.w. nij heeft alleen mondeling toegegeven dat hij fout zit. Voor wat betreft die getuigen van het ongeval (die zullen er ongetwijfeld geweest zijn, aangezien ik uit je verhaal begrijp dat het tijdens de spits was) Heb je daar toevallig de gegevens van genoteerd?

Dat had ik wel moeten doen!
Maar nee...  het was te chaotisch even op de weg en we reden achteraan de file in (wachtrij voor stoplicht)

achter ons (we reden vrijwel gelijk) was niemand meer.  alleen op zijn rijstrook waren iets meer auto`s waardoor je het spits achtige irritatie krijgt dat je snel snel snel naar de andere rijstrook gaat verwisselen.
om de hoek zit mijn werk dus ik moest rechts af en had al mn knipperlicht van rechts aanstaan.
en bij mn afrit (voor rechts) was er net nog genoeg ruimte om tussen door te gaan.
dus daar wouw ik naar toe... maar werdt dus zo doende afgesneden.

na het invullen van alles reed hij weg.  hij reed dezelfde weg weer op en (bewijzenvanspreke) rechtdoor. (als er niks was gebeurt)

dus eigenlijk was hij onnodig naar rechts gegaan.
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)


Rogier

Daar heb je ook helemaal gelijk in hoor, mijn auto blijft ook niet voor eeuwig bij mij.

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Dante op 25 november 2011, 14:25:52
Jij reed rechtdoor op de zelfde rijstrook & de tegenpartij veranderde (links of rechts is om het even) van rijstrook tegen jou aan? Dan heb jij voorrang, want de tegenpartij voert een bijzondere manouevre uit & moet dus voorrang verlenen. Dat staat in de wegenverkeerswet.

hij veranderde van rijstrook en ik reeds recht door  (vandaar 12 leeg moeten laten @ schade form)

Thnx voor het andwoord,  ik heb al wat rond gevraagd en iedereen zegt het zelfde
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Rogier op 25 november 2011, 14:31:15
Daar heb je ook helemaal gelijk in hoor, mijn auto blijft ook niet voor eeuwig bij mij.

ik hoop wel dat die van mij nog wel heel wat jaartjes mee gaat.  ik wouw/wil hem eigenlijk op rijden :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Stefan

"wouw"......???

8)7

Of bedoel je eigenlijk wilde...?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Stefan op 25 november 2011, 16:31:18
"wouw"......???

8)7

Of bedoel je eigenlijk wilde...?

Juist...  i.i.g.  oprijden tot hij echt de geest begeeft.
rond de 300DKM   
Italie en spanje staan nog op de planning :)

Mocht hij total los worden verklaard.

Mazda RX-8 1.3   HERE WE COME :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

Ik zeg maar even niks denk ik.  :neen:

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ik denk dat jij daar heel verstandig aan doet Dennis :P

Dante ik heb daar nog nooit van gehoord :P

Rogier

nog maar 3 uur en 45 min werken zit me 11 urige werk dag erook weer op :P en ja ik verveel me :D

Tim

Zo, hier is 't tijd voor een weekje vakantie!! :) dinsdag vertrekken naar Malmö en donderdag nog een dagje Kopenhagen en vrijdag weer thuis :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Karin


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev