Advertenties


Klets maar raak DEEL 168

Gestart door Stefan, 21 november 2011, 16:14:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

haha, die van mij zal even moeten wachten aangezien ik deze week krap in me tijd zit! Zondag is hij weer aan de beurt :).
Maar volgende week kunnen we evengoed wel even afspreken, wil je meg nog steeds een keer bewonderen! Voor mij komt dinsdag of woensdag avond het beste uit!

Rogier

oooohhhh dan valt mijn coupé nog wel mee :D al heb ik hem al 4 weken niet gewassen :P

Ard Klok

#47
Citaat van: Dante op 23 november 2011, 20:26:38
Ja, maar Autoweek is ook geen feitenbijbel, he...;) Mijn 16 klepper staat daar ook "bekend" als 8 klepper:

Daarom juist, en vanwege het feit dat ik er niets over kon terugvinden.

Karin

Mark, woon jij in een dorp met onverharde wegen ofzo???

Colin

Het is nu vooral in de klei streek oogst tijd, bij mijn werk zitten zowat alle wegen onder de klei.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Karin

Colin, dan ziet jou auto er zeker ook uit zoals die van Mark. Ben ik blij dat ik daar geen last van heb.

Colin

Nee gelukkig rijd ik alleen over de geschikte wegen ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roadkill (Michiel)

Ja doen Mark en ik ook,net als alle landbouwvoertuigen....... (en dan het liefst midden in de spits,tuf je met 40 km/uur van Hoorn naar Alkmaar want je kan dus gewoon bijna niet inhalen)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

D@nny

Op dit moment ben ik helemaal niet blij... auto ziet er niet uit...  >:(
2 weken geleden gewassen, beginnen renovaties van de flat waar ik in woon... hebben die bouwlui de kalkstort-container, direct naast ons Starletje geparkeerd... resultaat: Ik heb (geen grapje) mijn complete ruitenwisservloeistofreservoir (nog 1 voor Wordfeud) moeten gebruiken, om überhaupt wat door de voor- en achterruit te kunnen zien en ben met open zijraampjes naar de dichtstbijzijnde wasstraat geraced (moest naar een sollicitatiegesprek, dus had haast), en 's avonds de auto aan de andere kant van de straat geparkeerd... is 's nachts de wind gedraaid, volgende dag hadden we weer een witte auto... nu laat ik het maar even zo, hij is niet zo wit meer, dat we niets zien, maar mooi is een ander verhaal...  >:(

Karin

Danny, de mijne zit onder de blubberpoten van een buurtkat. Schoonmaken heeft geen zin want hij doet het elke keer weer en ik weet niet van wie de kat is.

D@nny

Toen ik nog bij mijn ouders woonde, hadden wij ook een buurkat.. mooi lief beest, totdat hij besloot dat de Vento van mijn vader een krabpaal was...
Dat stomme beest zette letterlijk zijn klauwen in de bumper... en toen ik hem probeerde weg te duwen beet hij me ook nog. De oplossing bleek: Kat in nekvel pakken, 12meter lopen, kat vliegt een klein stukje (ben geen dierenmishandelaar) en kat ligt in de sloot... dan blijft er serieus niets meer over van de kat (als die nat is dus) en beest blijft nog steeds terug komen om te worden aangehaald, maar heeft sindsdien mij niet meer gebeten en de auto met rust gelaten!

Karin

Dan heb je geluk gehad. Ik wil kijken of het systeem wat marters verjaagd ook helpt voor katten verjagen. Wordt er namelijk niet echt blij van dat dat beest erop zit. Gelukkig nog geen krassen in de lak maar wil het wel proberen voor te wezen.

Heatzone (Mark)

@ Karin, haha,  ja waar ik woon heb je verharde wegen. Helaas rij ik elke ochtend weer over een nat wegdek met een laag klei.. Gemiddelde snelheid van 40km/h zoals Michiel zei zonder inhaal mogelijkheden !-!, i'm lovin' it

Tedo

Citaat van: Roadkill (Michiel) link=topic=14615.msg265984#msg265984 date=1322145371
want je kan dus gewoon bijna niet inhalen
/quote]

Duh... met een 1.4 in een relatief zware grand tour niet nee :) :)

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev