Advertenties


Klets maar raak DEEL 168

Gestart door Stefan, 21 november 2011, 16:14:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Ik zou het lekker zo laten Jeremy.
Heb het namelijk nog nooit mooi gevonden 8)7
Truckertje

Dante

#31
Citaat van: Ard Klok op 23 november 2011, 16:49:31
http://www.autoweek.nl/auto/15285/renault-megane-20-16v
@ Rick. Ik heb toch mijn twijfels hierover want als je die link opent staat er weliswaar Renault Megane 2.0 16v, maar als je dan verder naar beneden scrollt spreekt men toch weer gewoon over een viercilinder met twee kleppen per cilinder. Kan verder nergens terugvinden dat de hatchback met 2.0 16v motor geleverd zou zijn.
Ja, maar Autoweek is ook geen feitenbijbel, he...;) Mijn 16 klepper staat daar ook "bekend" als 8 klepper:

Maar Rick Stefan had sowieso gelijk. TS had het over een 2.0 uit '96 & dat waren allen 8 kleppers. Pas in '97 kwamen de 16 kleppers uit...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Koentje

Net ff 2 verschillende stickers besteld via stickerdump.  _o_

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Koentje

2 van V-Maxx en 1 van het laag rijden... code 20a-140........ :q

Roadkill (Michiel)

@ Mark; wat dacht je van morgen (donderdag) om een uur of half7-7 uur bij de Argos in Hoorn/Zwaag de meg ff te wassen/minimeeting?? Ze hebben ook een koffietap daar geloof ik ;) (ziet de afdeling Hoorn er iig weer netjes uit,wat auto's betreft)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

volgens mij moet ik geld gaan vragen voor al dat gekopieer met stickers :D ik heb er ondertussen 4 op me ruit zitten, ik bestel ze alleen niet via de webshop maar haal ze bij shows vindt ik toch net weer iets leuker om ze zo te sparen dan dat ik ze in 1 keer bestel via de webshop.


Roadkill (Michiel)

Is en blijft echt een super lelijk hok,alleen de suicide doors vind ik leuk,voor de rest omsmeleten tot wat het nu toch al eigenlijk is; een grote verzameling Tupperware
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Deze vinden ze daar ook lelijk:

http://www.autojunk.nl/fotos/lelijke-megane/35701/1

Vind het zelf, afgezien van de velgen, wel meevallen.  :q

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Roadkill (Michiel)

Is gewoon een knappe zo,ok een schroefset zou hem niet misstaan. Wel blij met deze foto,want nu zie ik tenminste hoe de RS bumper met een trekhaak kan!!!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

@ tedo, ik vindt die megane grand tour helemaal niet lelijk, die trekhaak weg halen en verlagen en je bent klaar !-!

Heatzone (Mark)

@ Michiel, even een impressie van hoe me auto eruit ziet na 5 dagen door dit ***dorp rijden. 5 dagen geleden was hij volledig gewassen gepoetst noem het maar op :).

Vanavond zou ik al met een vriend naar de stad gaan, ik moet echt even nieuwe schoenen voor me pak kopen! Wellicht kunnen we volgende week een datum prikken voor een mini mini meeting?

Roadkill (Michiel)

Moet ik ff kijken,jou Meg is wel viezer dan de mijne,of zou het bij mij gewoon minder opvallen?? Maar iig vies genoeg om hem vanavond ff te wassen
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev