Advertenties


Klets maar raak DEEL 168

Gestart door Stefan, 21 november 2011, 16:14:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Mijn auto is vanaf 10-01-2005 al zwart,of bedoel je dat niet???? :D :D  En dan heb ik je toch voor bij zien komen vanochtend denk ik!!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Xanquezer (Frank)

#16
Heheh...


Is de mist ook zo erg daar dan?


Kan je trouwens een motorblok schoonspuiten met een compressor? die dinger die wel eens hangen bij tankstationen enzo :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Heatzone (Mark)

@ Frank, ik zou het niet aanraden. Volgens mij zijn er aardig wat onderdelen die niet houden van water! Staat overigens ook beschreven in de FAQ motorruim schoonmaken of iets in die trant.

@ Michiel, haha eindelijk eens!! Waar ben je me denk je tegengekomen? Ja mij cabrio is nu vanonder bruin/zwart bovenkant zilver met blauw! Wat een combinatie haha. Ik blijf hem schoonmaken :P, en nee dat bedoelde ik niet hahaha!!

Roadkill (Michiel)

ja mijn auto is ook behoorlijk vuil,niet gek ook met al die bagger op de weg,en die stinkmist,maar morgen maar ff onder handen nemen,en zal ik ff een fotootje maken met de wieldoppen op de steelys...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

#19
@ Rick

Inderdaad ja... 8)7
Toch een hatchback 2.0-16v (vanaf 97 inderdaad)
Echt werkelijkwaar nog nooit zien rijden :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jeremy

Zou graag even jullie mening willen horen...
Ik zit al enige tijd te denken om me dak zilver te doen en dan bedoel ik net als sommige phase 2 CC's hebben, maar dan ook het stuk boven de voorruit meenemen.
Toen ik de spuiter aan de telefoon had hebben we daarover ook nog gesproken en hij raadde me aan het te laten wrappen.
Ik wil dan een ''geborsteld aluminium look'' folie erop hebben.
Ik heb al een goed bedrijf hier vlakbij gevonden die het doet en ik heb ze net gemaild voor een prijs.
Maar nu is mijn vraag aan jullie... zou dit wel mooi gaan staan?

Ard Klok

#21
http://www.autoweek.nl/auto/15285/renault-megane-20-16v
@ Rick. Ik heb toch mijn twijfels hierover want als je die link opent staat er weliswaar Renault Megane 2.0 16v, maar als je dan verder naar beneden scrollt spreekt men toch weer gewoon over een viercilinder met twee kleppen per cilinder. Kan verder nergens terugvinden dat de hatchback met 2.0 16v motor geleverd zou zijn.

Edit: Ik zie nu dat een bericht van gelijke strekking ook al gepost was in het andere topic. 8)7
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=14624.msg265851;topicseen#new

Colin

Citaat van: Jeremy op 23 november 2011, 16:47:36
Zou graag even jullie mening willen horen...
Ik zit al enige tijd te denken om me dak zilver te doen en dan bedoel ik net als sommige phase 2 CC's hebben, maar dan ook het stuk boven de voorruit meenemen.
Toen ik de spuiter aan de telefoon had hebben we daarover ook nog gesproken en hij raadde me aan het te laten wrappen.
Ik wil dan een ''geborsteld aluminium look'' folie erop hebben.
Ik heb al een goed bedrijf hier vlakbij gevonden die het doet en ik heb ze net gemaild voor een prijs.
Maar nu is mijn vraag aan jullie... zou dit wel mooi gaan staan?

Het is natuurlijk jouw smaak, zelf zou ik dan gaan voor een egale kleur, geborsteld alluminium lijkt me een beetje te verlopen kwa kleur.

Zou zelf gewoon zwart houden
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Karin

Jeremy, mij lijkt het wel mooi. Je hebt toch meer geborsteld aluminium delen in je auto? Maar ook wel Colin zegt: Het is jouw smaak.

Jeremy

Het is natuurlijk een kwestie van smaak inderdaad, maar ik ben gewoon heel erg aan het twijfelen al een tijdje.
Ik heb inderdaad al me rolbeugels en me antenne in geborsteld metaal en enkele interieurdelen hebben ook die uitstraling.
Ik denk ook wel dat het de auto niet misstaat, maar ik wil een sportief uitziende maar strakke auto overhouden als ik klaar ben met al me aanpassingen en ik weet gewoon niet of dit in dat plaatje past... echt moeilijk :P

Karin

Vraag aan iemand die kan fotoshoppen of hij zoiets voor je kan maken zodat je een beetje het idee krijgt hoe het staat.

Jeremy

Goed idee ja! !-! ik wacht dan nog wel even tot de nieuwe voorbumper eronder zit zodat ik een goed beeld krijg :)

Rick Santbergen

Citaat van: Ard Klok op 23 november 2011, 16:49:31
http://www.autoweek.nl/auto/15285/renault-megane-20-16v
@ Rick. Ik heb toch mijn twijfels hierover want als je die link opent staat er weliswaar Renault Megane 2.0 16v, maar als je dan verder naar beneden scrollt spreekt men toch weer gewoon over een viercilinder met twee kleppen per cilinder. Kan verder nergens terugvinden dat de hatchback met 2.0 16v motor geleverd zou zijn.

Edit: Ik zie nu dat een bericht van gelijke strekking ook al gepost was in het andere topic. 8)7
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=14624.msg265851;topicseen#new
die link heeft wel de pk van een 16v

Tedo

#28
@ Jeremy: Heb je een goede foto waar dak en voorruit te zien zijn?

Of bekijk anders deze eens!

De Megane 1 phase 1 is als hatchback geleverd met een 1.4 8v, 1.6 8v en 2.0 8v benzinemotoren.
De phase 2 had beschikking over 1.4 16v, 1.6 16v en 1.8 16v benzinemotoren.
De 2.0 16v en later IDE was voorbehouden aan de coupé.

De Scenic 1 phase 2 had wel de 2.0 16v, maar dat was geen IDE (vermoedelijk hetzelfde blok wat ook in de Megane II ligt).

Jeremy

Nee, ik heb eigenlijk alleen maar foto's met het dak open van hoe de auto er nu bij staat.

Dat is wat ik voor ogen heb inderdaad, maar toch is het anders omdat de auto op de foto standaard is en dat geeft toch een heel ander totaalbeeld.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev