Advertenties

LED bodemverlichting brand zwakjes

Gestart door Edgar, 15 april 2005, 21:18:00

Vorige topic - Volgende topic

Edgar

He hallo even jullie hulp inschakelen...

Ik heb sinds vorig weekeinde een LED bodemverlichtingsset gekocht 7 kleuren en is reeds onzichtbaar gemonteerd onder de auto, nu heeft ie het een aantal keren prima gedaan maar nu is het knudde...

De verlichting op het controller kastje werkt goed, maar onder de auto branden alle buizen heel zwak en zie je dus niks van de verlichting...

Wie o wie heeft een oplossing dat alles het weer gewoon doet???

Aschwin Elout

Kweet niet of het de verlichting is van autostyle met dat blauwe kastje???

Is het die van de autostyle dan eronder vandaan halen en teruggaan //is een probleem in het bauwe kastje waardoor er iets met die printjes in de buizen gebeurd //schijnt bij veel setjes het geval te zijn.
Zullen dan wel zeggen dat je het verkeerd aangesloten hebt ofzo maar gewoon volhouden en een nieuwe set vragen ///laat ze hem in de winkel aansluiten dan zien ze dat het mis is en zal er wel iets geregelt worden (was bij mij het geval)

Groetjessssssssssssssss

Aschwin

Edgar

is niet van autostyle maar wel met een blauw kastje. waar ik 'm gekocht heb mag ik de buizen om komen ruilen. maar als het aan het kastje ligt heb ik er nog niks aan. nouja zal wel kijken van de week of het daaraan ligt. iig bedankt  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev