Advertenties


Klets maar raak DEEL 167

Gestart door Stefan, 11 november 2011, 13:55:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

@Loco: Ik bekeek je adv. ff op marktplaats, misschien een domme vraag, maar zijn dat neppe platen? :q Gezien NL geel is ipv wit. :)
(omdat je tegenwoordig neppe platen kan kopen met NL erop, maar waar NL dan geel is ipv wit :q )
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Nicole wat heb je trouwens een mooie foto !-! (heb je er misschien eentje op grote formaat) :?

Dré

Ik zet dit ff hier, ik moet het lampje van de asbak/sigaretten aansteker vervangen maar krijg hem er niet uit. >:(
Wie hoe ik die eruit krijg.

Bvd
Mégane Scénic 2.0 8V

Heatzone (Mark)

Ik had vanochtend iets meegemaakt.. Ik reed op de dijk, kwamen 2 auto's tegemoet en 2 wandelaars op mij kant van de weg. Het was erg mistig en zag beide laat, maar op tijd netjes geremd en ging de wandelaars stapvoets voorbij. Slaat die opa een van die wandelaars zo me spiegel naar binnen  >:(.

Het liefst had ik uitgestapt en die opa eens even wat manieren bij gebracht. Zo wat was ik boos vanochtend :O.
Gelukkig ging ik daarna realistisch nadenken en om problemen te voorkomen rustig doorgereden..

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Stefan

Die oudjes van tegenwoordig....... 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Stefan

hmmmm..zal eens kijken..
Die in mijn handtekening wel iig Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Nu doet ie het weer wel als het goed is Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

nd-photo.nl

Die opa moet gewoon met zn fikken afblijven van jouw eigendom, of het nu een opa is of de kerstman!

De mist is wel echt verraderlijk en je merkt dat je op een gegeven moment echt gaat turen, dat hadi k vanmorgen. Moet zelf een klein stukje door het platteland, waar het echt een dichte mist was. Kom sporadisch een fietser of voetganger tegen. In zulk weer zouden reflectoren of zelfs een led (fiets)lampje geen overbodige luxe zijn op een voetganger

Remy P

Waarom deed die ouwe dat dan? je hebt hem toch immers niet geraakt of wat dan ook? :huh:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev