Advertenties


Klets maar raak DEEL 167

Gestart door Stefan, 11 november 2011, 13:55:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Karin

Mooie foto's Benjamin. Fraaie auto's stonden daar. 

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Ben gisteren even de stad in geweest met het gezin,en moesten daarna nog ff paar kleine boodschappen doen.Ben er dus achter gekomen dat ik met mijn auto niet meer de boodschappen kan doen daar,wat schraapte die over de drempel zeg!!! Heel soms raak ik wel een een drempel,maar dat is maar een "schampje" zeg maar...maar nu had ik echt het idee dat mijn hele bodemplaat bekrast moet wezen,en dan heb ik hem dus al 1,5cm achter omhoog gedraaid!!! Weet iemand of er wettelijke bepalingen zijn voor drempel afmetingen?? Kijk de keuze om mijn auto laag te leggen is compleet mijn eigen keuze geweest,maar kon nog gewoon over elke drempel heen,soms wel scheef maar meer dan een schampje was het noot.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

@Ben: waar was dit?
Ik loop al te kwijlen achter de pc.
Zo'n oude corolla vind ik echt dik :q
Truckertje

Karin

Ed, dit was in Oosterhout, Brabant. Benjamin had er nog melding van gemaakt dat hij er heen ging.

Rick Santbergen

#200
@ Roadkill

Publicatie 172 Richtlijn verkeersdrempels van Crow zoek je.
Echter moet ik daarbij zeggen, dat het richtlijnen zijn waar rekening gehouden moet worden bij het inrichten van een wijk. Maar het is moeilijk deze richtlijnen te eisen van de wegbeheerder. Ben daar ook ooit mee bezig geweest maar is me niet gelukt.

*edit*

(Bron : CROW publicatie 172 : Richtlijn Verkeersdrempels)

Karin

Er zijn bij ons in het dorp genoeg drempels die hier volgens mij niet aan voldoen.

Roadkill (Michiel)

Denk dat dat deze zeker 15cm hoog is en net aan een meter lang....... en de hoogte van de grond tot aan mijn dorpel is volgens mij leeg al minder...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Lekker is dat Michiel...

Die van mij blijft lekker hoog op de poten als ik dit zo hoor

Edwin Postma

@karin.
Dan was ik niet gegaan. (te ver weg)
Maar heb het niet gezien dat ben daar een melding van maaktr
Truckertje

Rick Santbergen

Probleem bij veel drempels is dat de grond voor en na de drempel verzakt is.

Ik kom met mijn cabrio over vrijwel iedere drempel, kwestie van rijstijl aanpassen. Maar het is weleens gebeurt dat ik omgedraaid ben of zelfs uitgestapt en lopend.  :shocked:

Benjamin Renon

@Edje:
Citaat van: Benjamin Renon op 18 november 2011, 21:39:00
Mocht iemand zondag niets te doen hebben, dan is er een Oosterhout een meeting met "oosterse" wagens. Ik ben er ook aanwezig en er hebben zich ruim 150 wagens aangemeld. Je zult wel in de buurt moeten parkeren als met een andere wagen komt.

Het was een leuke maar koude, mistige middag. Heb met een aantal eigenaren een babbeltje gemaakt. Wat ik laatst heb gelezen waren er meer dan 220 auto's via de entree binnen gekomen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

Heb er over heen gelezen benjamin ;)
Truckertje

Xanquezer (Frank)

Wat vinden jullie van zon bak?

http://www.speurders.nl/biedingen/chevy-impala-police-car-93291259.html


To do list wordt dan:

spuiten
Afstellen
opnieuw belkeden (intreur)

alles na kijken en eventueel vervangen.
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Karin


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev