Advertenties


Klets maar raak DEEL 167

Gestart door Stefan, 11 november 2011, 13:55:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dante

Zou me niks verbazen dat we hier, net als in Amerika, ouderen nog in supermarkten als "greeter" of inpakker zien werken om rond te komen naast een schamel staatspensioen...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

Citaat van: matthew op 18 november 2011, 23:48:31
Oosterhout nijmegen of in brabant Ben?

En tot je 70e werken,dan krijg je geen spuitje,maar die moet je dan ook nog zelf betalen.(zit namelijk niet in zorgpakket dan  8)7)
Oosterhout (Brabant)

Zie inderdaad dat er twee Oosterhouts zijn. Dan was het erg dichtbij voor je.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rick Santbergen

Citaat van: Stefan op 18 november 2011, 16:52:07
Ik denk dat wij tegen onze tijd pas op onze 70e met pensioen kunnen/mogen...... :x l-

Tja heb er geen problemen mee. Gemiddeld worden we toch ouder.

Christian de Vriend

daarin tegen krijg je meer kwaaltjes als je ouder word,waardoor ziekte verzuim toeneemt,en als het
te veel word,schoppen ze je de deur uit,en heb je niet genoeg om met pensioen te gaan,en te oud
om nog ergens aan een baan te komen,dan krijg je van die ouderen werkplaatsen ofzo.

grappig is,is dat de heren in den haag vinden dat we door moeten,maar zijn verdienen genoeg om
toch eerder te kunnen stoppen,terwijl iemand in de bouw zich idd. letterlijk tepletter moet worden
voor zn pensioen. als het goed is hebben de chinezen daar een werkwoord voor, dat je werkt tot
je erbij neervalt.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rick Santbergen

#184
Het werk van tegenwoordig is minder belastend en we blijven langer gezond (dus ook langer zonder kwaaltjes)
Dus wij zijn waarschijnlijk gezonder als we stoppen met werken dan onze opa's ook al zijn we ouder.

Ik vind ook dat we langer door moeten werken maar zit niet in den haag en weet niet of ik voldoende ga verdienen om eerder te stoppen.

Nederlanders moeten eens uit die luxe positie komen anders halen landen als china ons lachend in.

Colin

Gelukkig hebben we de grieken nog ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rick Santbergen

Mijn verlagingsset (KW) zit muurvast! Voor de zoveelste keer.
Aangezien de auto omhoog moet voor de winter, komende week maar eens voor een v-maxx set kijken ter vervanging.  Zonde  :neen:

Remy P

Is dat niet te smeren dan? Waar zit het probleem dan in?

Dennis Postma

Langer door werken heeft nog een bijkomend nadeel. En dat noemt men vergrijzing. Dit heeft weer als resultaat een grotere hoeveelheid werklozen onder jongeren.

Gelukkig heb ik werk waarbij het mij niet aan de botten komt maar ik kan me voorstellen dat mensen uit andere beroepsgroepen zoals de bouw bijvoorbeeld niet zitten te wachten om later te mogen stoppen met werken.

Rick Santbergen

#189
Citaat van: Remy P op 20 november 2011, 15:07:29
Is dat niet te smeren dan? Waar zit het probleem dan in?

Nee daar kom je niet tussen. Heb er ooit al 1 los moeten wrikken. Dat is een klote klus.

Er is ooit troep tussen de schroefdraad en de moer gekomen. En dat is allemaal zo fijn en precies, dat het op den duur vast loopt. Als de schroefset eraf is, krijg ik de moer met heel veel geweld waarschijnlijk eraf. Daarna zal ik de moer vervangen en de set als 2ehands verkopen.

Edwin Postma

Ik heb hem bij Stroeve besteld.
hij is wel is waar duurder als bij de rest.
Maar dan kan ik hem zelf ophalen.
Durf het niet te verzenden.
Aangezien er doordeweeks niemand thuis is bij ons.
En ik anders verder moet rijden en ben ik alsnog duurder uit. ;)
Truckertje

Rick Santbergen

Ik bestel hem bij lowering.nl
Heb daar vaker onderdelen besteld en mijn beste maat woont 10 huizen verderop dan het afhaaladres ;)

Edwin Postma

ken de site niet.
Net even gekeken maar die heeft wel wat spullen voor de megane. 8)7
Truckertje

Renegade (Mark)

Is een bekende in de VW-wereld in nederland, daarom zul je hem denk ik ook niet kennen 8)7

Citaat van: Rick Santbergen op 20 november 2011, 16:03:30
Nee daar kom je niet tussen. Heb er ooit al 1 los moeten wrikken. Dat is een klote klus.

Er is ooit troep tussen de schroefdraad en de moer gekomen. En dat is allemaal zo fijn en precies, dat het op den duur vast loopt. Als de schroefset eraf is, krijg ik de moer met heel veel geweld waarschijnlijk eraf. Daarna zal ik de moer vervangen en de set als 2ehands verkopen.

PB :)

Benjamin Renon

Vandaag naar een meeting in Oosterhout geweest en wie kom ik daar oa tegen Paikey en Reinier.

Je Impreza ziet er goed uit met een goede velgen combi!

Voor Reinier en het Show-off team was het bijna een thuis wedstrijd.


De rest is via de volgende link te bekijken http://s1111.photobucket.com/albums/h480/benn30/Wangan%20Warriors%20End%20of%20year%202011/
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev