Advertenties


Klets maar raak DEEL 167

Gestart door Stefan, 11 november 2011, 13:55:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Sorry dat ik het zeg, maar zodra een oud iemand of een jong persoon dat bij mij zou doen, dan spreek ik het des betreffende persoon wel even aan. Goed schiks of kwaad schiks maakt mij op dat moment niks uit.

Heatzone (Mark)

#106
Nee ik raakte hem ook niet, ik ging er gewoon langs. Gelukkig geen schade, heb zo snel niet kunnen zien of hij me portier ook heeft geraakt of schopte naar me auto. Je zou juist denken dat oudere mensen verstandig zijn. Gaat dus niet voor iedereen op.

Ik kon die man wel iets aandoen. Ben altijd super zuinig op me auto en als iemand eraan komt dan slaan bij mij de stoppen door..

Het was een beetje een rare situatie vandaar dat ik door reed. Plus dat je niet weet wat je overkomt!

Rogier

#107
Iedereen is zuinig op zijn auto, we hebben er allemaal hard voor moeten sparen. En iemand anders kan het met 2sec aardig verzieken, ik kan daar met me gedachten niet echt bij.

@frank, dan zou je is een betere foto moeten maken van je schade, ik zie namelijk ook dat je portier beschadigt is + je zijscherm.
Dit kan aardig oplopen in de kosten, ik had namelijk ook mijn deur en mijn zijscherm bekrast en de verzekering zei tegen mij, dat ze het niet wilde laten repareren omdat de kosten hoger was dan de auto nog waard was. Ik heb er wel een leuk bedrag aan over gehouden zodat ik een andere kon kopen, binnen 3 weken had ik een andere auto voor de deur staan :P.
Ik zou zeggen ga van het duurste/ ergste geval uit, dan valt de rest altijd nog mee.

even een EDIT :

Dit was mijn schade


Xanquezer (Frank)

Oejjjj...



ik heb mijn :

Bumper
+
Zijkap/spatbord
+
Gril
+
Bermlampje

kapot.
Verder geen zichtbare schade.
Ook ff snel moterkap opengetrokken en ziet er allemaal normaal uit.

Vanavond even een diepere inspectie.
ik maak even dan ook meteen duidelijke foto`s die ik zsm. hier post.
ik wil graag dan jullie mening en advies hebben wat het beste is.

@ rogier (nogmaals)
Hoe kwam dat?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rogier

Ik werdt van links en rechts tegelijk ingehaald bij mij in de woonwijk, er kwam een bocht die ik in moest en rechts klapte bij mij de auto in en zijn velgen roteerde over mijn auto lak heen. Het was niet eens ernstig maar toch genoeg schade waarbij me auto economisch total loss werdt verklaard.

Roadkill (Michiel)

Als je auto nog zeg maar 1500 euri euri waard is,dan is ie dacht ie dacht ik bij 1000 euri schade economisch totall loss.of zelfs al bij minder,en denk dat je daar snel op zit met jou schade,want niet enkel de onderdelen maar ook arbeidsloon en huur spuitcabine etc etc komt in die prijs te zitten....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

mocht hij total loss verklaard worden, dan krijg je geld van de verzekering en de keuze of je het "wrak" (zo noemt de verzekering het) wilt houden. Hou je de auto krijg je uiteraard minder geld, ik zou dan zeggen hou de auto is het een leuk bedrag ga na de sloop, haal een nieuwe voorbumper en een nieuwe zwarte deur en je houd geld over voor andere bestedingen aan je auto ;)

Heatzone (Mark)

Ik denk dat het vooral zal meespelen of er achter je bumper en je schermen iets kapot is. Als je een 2dehands bumber en zijscherm koopt en deze laat spuiten kom je naar mijn inziens wel onder de 1000 euro terecht. is er achter ook alles krom dan heb gaat het erg duur worden :O

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Heatzone (Mark) op 17 november 2011, 16:15:23
Ik denk dat het vooral zal meespelen of er achter je bumper en je schermen iets kapot is. Als je een 2dehands bumber en zijscherm koopt en deze laat spuiten kom je naar mijn inziens wel onder de 1000 euro terecht. is er achter ook alles krom dan heb gaat het erg duur worden :O

Daar ben ik ook heeeeeeeeeeeeeel bang voor dat die dwars balk verbogen is.
Zo ja...  vaarwel mijn lieve mooie autoje.
Zo nee..  probeer hem te fixen! en blijf ik lekker bij de club (nog hopelijk tot hij echt op is)

Nu afwachten tot vanavond wat het wordt...

als die dwarsbalk verbogen is, mag ik dan zo blijven doorrijden?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Xanquezer (Frank)

#114
Citaat van: Rogier op 17 november 2011, 16:08:51
Ik werdt van links en rechts tegelijk ingehaald bij mij in de woonwijk, er kwam een bocht die ik in moest en rechts klapte bij mij de auto in en zijn velgen roteerde over mijn auto lak heen. Het was niet eens ernstig maar toch genoeg schade waarbij me auto economisch total loss werdt verklaard.
Gesandwiched  (Oh)
Das balen
















Het had erger gekund...
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dante

@Mark: Nou, ik was wel degelijk ff gestopt. Waarschijnlijk vond de beste man dat je 'm te dicht passeerde, maar dat is geen excuus voor zijn actie.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ach ja voor mij was er niks aan te doen, ik was de lachende derde, ik kreeg genoeg geld om een nieuwe auto te halen :D en ik heb nu deze auto overgekocht van een club genoot !-!

Xanquezer (Frank)

Ja, ik ga ook eens kijken voor een nieuwe :)    ik vermoed ook wel dat deze niet echt meer te redden is...
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rogier

@ dante zo vinden sommigen mensen al snel dat je te hard rijd, zo had ik afgelopen zomer op een dijk. Ik reed achter een fietser want er kwam verkeer te gemoet, later kon ik de fietser in halen ik schakelde na zijn 2 geef een beetje gas en zag een oud stel fietsen waarvan die vent met zijn vinger op zijn voorhoofd tikte (met de bedoeling van idioot snap je) ik dacht echt wtf het moet niet gekker worden. Maar zo zie je maar dat oudere mensen zich snel aan de jonge lui ergeren. terwijl wij zelf beter rijden dan die oudjes met 80 op een snelweg ofzo :P

Heatzone (Mark)

@ Dante, klopt. Als je het ergens niet mee eens bent is het nooit de beste uitweg om te gaan vernielen. Deze meneer heeft dus al een heel kort lontje mocht ik gestopt zijn en ik heb ook een kort lontje wat dat betreft was het waarschijnlijk verkeerd afgelopen. Mocht zoiets mij nogmaals gebeuren stop ik zeker weten. He caught me off guard. Vandaar dat ik waarschijnlijk ben door gereden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev