Advertenties


Klets maar raak DEEL 167

Gestart door Stefan, 11 november 2011, 13:55:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Verder over de katten......... o-) 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

je optie kan wel alleen moet je dan een paraplu in je auto stoppen, blijft een deel droog :D

Karin

En dan kan de kat nog in de auto, schiet niet op dus haha

Ard Klok

Even iets anders tussendoor. Aangezien er onlangs ook al gevraagd werd of er interesse is om met de club naar de Kreuztage te gaan, is dit misschien ook iets voor de meetingkalender?
http://www.clubrenaultsportives.nl/smf/index.php?topic=417.0

Of is iemand van ons bestuur hier al over benaderd, aangezien ook te lezen staat dat dit met meerdere Renault-clubs gezamenlijk zal worden georganiseerd?

Colin

We nemen het zondag mee Ard! Ik weet even niet of Rick al benaderd is, toch bedankt voor de tip !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Renegade (Mark)

Misschien iets van een ultrasoon geluid dat voor het menselijke oor niet te horen is maar voor die beesjes niet te verdragen ?

Rick Santbergen

#6
Wij zijn niet daarvoor benaderd Ard. Maar ik zal er vanavond eens naar kijken.


Iets vergelijkbaars is aankomend jaar ook in Nederland.

Karin

@Renegade, prima idee al denk ik niet dat het te realiseren is. Gaat alleen om mijn auto en hier in de buurt lopen aardig wat dieren rond. Ik blijf doorzoeken.

Rogier

zoveel ideeën en niet 1 die voor jou werkt karin :P misschien is het een optie je auto ergens anders te parkeren :P

Karin

Ik zou niet weten waar. Ik heb ook naar een garage huren gekeken maar 105 euro per maand huur kan ik niet missen, jammer genoeg, anders had ik dat gedaan. Dan moet het zo maar en hopen dat het goed gaat.

Dennis Postma

Wat is het rustig hier trouwens. Iedereen sint maarten aan het lopen ofzo?  :?

Karin

Of het begin van de carnaval

Rogier

Of gewoon zoals ik nog lekker aan het werk :P

Dennis Postma

Jij hebt ook altijd geluk he?  :D

Rogier

ach ik vindt het niet erg, zo is het druk en zo is er niks te doen. vandaag leuke klanten in de winkel gehad, dat maakt de dag ook echt een stuk leuker en heb ik ook echt zin om klanten te helpen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev