Advertenties

verlagen

Gestart door Roy., 9 november 2011, 23:09:01

Vorige topic - Volgende topic

Benjamin Renon

Niets ten nadele van jou Edwin, maar ik kom toch weer bij de volgende quote uit. ;) Kwaliteit kost je geld. Voor een all-in prijs valt het mij nog mee. (zal bij mij wel komen omdat ik van dit soort prijzen niet meer echt schrik als je een sportwagen rijd. :P)
Citaat van: Benjamin Renon op 14 november 2011, 19:50:44
Hoewel een KW set toch kwalitatief beter is, is het vooral de prijs voor de huidige eigenaren een drempel vormt.
Ze willen/kunnen niet meer investeren in een goede set en ik denk dat o.a. V-maxx daar heel handig op inspeelt.
Voor een Mégane 2 of 3 eigenaar zal het wel nog lonen om zo'n KW-set aan te schaffen.

Bij SKG is ook kw te koop misschien ook wat goedkoper? Dan zelf er onder (laten) zetten. Scheelt ook weer wat.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Renegade (Mark)

Wil je de schroefset persee laten monteren of kun je het ook zelf ?

nd-photo.nl

Als je het zelf gaat doen heb je echt van die veerspanners nodig, dat scheelt ook veel. Kijk ook gelijk je veerpootlagers na (juiste term toch?) en vervang ze indien nodig,  die van mij waren kaput!

Stefan

Ik vind het een echte mooie prijs hoor moet ik zeggen. !-!
Zeker voor een KW set, inclusief torsieas, uitlijnen etc.. Y Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Citaat van: Renegade op 16 november 2011, 14:36:34
Wil je de schroefset persee laten monteren of kun je het ook zelf ?
zelf doen word hem niet.
Omdat ik zelf 2 linker handen heb.
Mijn schoonvader wil zich daar niet aan wagen.
Heeft hij ook geen verstand van en is niet zo'n fan van verlagingen enzovoort. 8)7
Of er moet iemand hier zijn die zich geroepen voelt dit voor mij te doen.
En ik ben bereid ervoor te betalen.
Maar vind 1095 zelf we wat veel.
Aangezien ik volgend jaar ook op mezelf wil gaan.
En dus het geld ook goed kan gebruiken daar.
Daarom ligt mijn intresse meer bij V-maxx. o-)
Truckertje

Rick Santbergen

Het is niet te veel, is zelfs een mooie prijs. Maar niet voor iedereen betaalbaar.

Renegade (Mark)

Kijk eens bij stroeve, ik zie op je profiel dat je in het noorden woont, daar zitten hun ook. Het nadeel is dat de v-maxx set daar wel duurder is maar volgens mij doen ze ook montage.

Edwin Postma

Stroeve ken ik wel.
Maar stroeve doet niet trorsie as verstellen :x
Robert(stony) heeft daar ook zijn front laten doen doen.
Maar achter deden ze daar niet.
Maar ik zal altijd kunnen informeren
Truckertje

Koentje

Citaat van: Renegade op 16 november 2011, 16:53:15
Kijk eens bij stroeve, ik zie op je profiel dat je in het noorden woont, daar zitten hun ook. Het nadeel is dat de v-maxx set daar wel duurder is maar volgens mij doen ze ook montage.

Ik heb mijn V-maxx op de site zelf besteld

Edwin Postma

bestellen kan ik ook zelf wel 8)7
Truckertje

Koentje

ow ik dacht dat het 'probleem' was

Edwin Postma

Nope.
Het monteren is het probleem.
Heb Stroeve ook al een mailtje gedaan. o-)
Truckertje

Koentje

monteren heb ik zelf gedaan... alleen de torsie nie:P ;(

Roadkill (Michiel)

Heb er nu ook V-maxx onder,ga ook meer voor de looks dan voor prestaties,word na verloop van tijd btw wel iets minder stug,maar blijft in vergelijking met orgineel wel hard. Zelf doen is niet zo veel werk,en veerspanners heb je niet echt nodig,lukte mij ook prima met spanbanden! Wat Andy al zei,wees wijs en vervang meteen je veerpootlagers. En ja het verschil is wel heel groot in prijs,en ik kreeg de kw er echt niet doorheen thuis,maar de v-maxx wel want die complete set was ongeveer net zo duur als de orginele veren en dempers achter. Heb er geen spijt van,ligt voor mij super op de weg,en het verbruik zakt ook mooi weer wat meer.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

Als je m toch online wilt bestellen en dan ergens monteren, bestel hem hier:

http://www.lowering.nl/webshop/index.php?cPath=2462_9522_9565_9595&osCsid=438df81633c48d5db3781d02fc2fa651

Scheelt je behoorlijk wat geld dat je weer kan investeren in het laten monteren !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev