Advertenties


Klets maar raak DEEL 166

Gestart door Stefan, 3 november 2011, 12:52:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Yep heb je gelijk aan. Voor mij is het ook een jongensdroom die werkelijkheid geworden is.

matthew

Kijk dat is mooi toch.

Ik wou vroeger toen ik klein was al in een auto garage werken,en dat is gebeurd en het is ook hobby,daarom is het ook minder erg dat van die lange dagen maak.

Stefan

Citaat van: Dennis Postma op 10 november 2011, 19:40:37
Waar is Roy eigenlijk. Die heb ik ook al een poosje niet voorbij zien komen. Zag dat ie vandaag nog wel actief geweest is.  :?

Geen idee..?
Het was me ook al opgevallen dat het al een hele tijd stil was vanaf daar... :huh:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Renegade (Mark)

Citaat van: paikey op 10 november 2011, 17:34:48
Vrees dat dat niet geld voor een megane.......

Daarom zette ik het bericht met een sarcastische toon neer, zie de " :D "

Ik denk dat 9/10 flinke turbomotoren deze opgave nog nieteens halen.

Karin

Heeft iemand soms een tip voor me om een kat van de auto af te houden? Een buurkat vind mijn dak namelijk wel prettig om op te slapen. Hij/zij is gesnapt door witte haren op het dak en pootafdrukken op de motorkap.

Rick Santbergen

Citaat van: Karin op 11 november 2011, 10:05:24
Heeft iemand soms een tip voor me om een kat van de auto af te houden? Een buurkat vind mijn dak namelijk wel prettig om op te slapen. Hij/zij is gesnapt door witte haren op het dak en pootafdrukken op de motorkap.

Staat je auto op straat of op een oprit?

Karin


Stefan

tsja...
Wat doe je daar aan he..
De hele dag naast je auto gaan staan?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Bij mijn werk heb ik er geen last van Stefan.

Stefan

Nee, ik neem aan dat de kat van je buren niet meelift naar je werk..??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Beest kapot schieten :P ik heb het ook vaak, heb je de auto gewassen volgende morgen zie je die zandpoten van die ...... beesten.

Karin

#191
Ik weet ook niet van wie die is. Heb meerdere katten in de buurt met witte haren in hun vacht.

Had eerst nog gedacht aan een hoes, maar ja als dat niet goed gaat als dat beest er soms onder wil kruipen dan heb ik zeker nagelkrassen op mijn lak en dat is tot nu toe nog niet gebeurd.

Heatzone (Mark)

Hier heb ik ook vaak last van!! Thuis nooit maar bij me werk gaan ze altijd op me dak zitten. Helemaal "leuk" als je hem laat schrikken dan zet ie je nagels nog in je dak ook! En al die haren op je dak bah...

Er is volgens mij weinig dat je kan doen.

Rogier

Klinkt heel stom, maar strooi is koffiepoeder rond je auto. Dan blijven ze wel weg ;) de geur is namelijk te scherp voor hun neusjes.

Colin

Je hebt ook kattenschrik, maar dat stinkt iets te hard om op je dak te spuiten.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev