Advertenties


Klets maar raak DEEL 166

Gestart door Stefan, 3 november 2011, 12:52:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xanquezer (Frank)

Is toch iets met wetgeving.



Oja,  ik wil graag ook nog 1 mening delen. :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)


Heatzone (Mark)

#62
haha, danku! 

Privaatrecht, regelt de regelgeving tussen burgers onderling en/of bedrijven. Mijn examen was vooral gericht op de vastgoed sector. Privaatrecht is o.a. van toepassing bijvoorbeeld bij het kopen van iets in een winkel, het aangaan van een huwelijk. Ook regelt het alles met betrekking tot rechtspersonen. Dagelijks kom je in aanraking met privaatrecht. Al deze regels zijn opgenomen in het burgerlijk wetboek. Het wetboek is weer onderverdeelt in 7 aparte boeken, zo kan ik nog wel even doorgaan!

@ michiel, nee dat klopt ik let elke keer wel goed op, vooral op de velgen haha. Daar mee zou ik hem moeten kunnen onderscheiden! Ik kom vaak bij het sportcentrum Hoorn, woon jij ook niet daar ergens in de buurt?

Xanquezer (Frank)

ik vind (ja let op in dit vrijeland)  dat de admins op dit forum het goeie voorbeeld moeten geven.
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

Ja, gebeurd dit niet dan? Mag ook gerust even via de PM.

Xanquezer (Frank)

#65
ik stuur zo een PMtje
(gedaan)


----

Ga verder!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Frank ik heb je een PM terug gestuurd. Hopelijk maakt de PM jou het een en ander duidelijk.

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Dennis Postma op  4 november 2011, 13:08:36
Frank ik heb je een PM terug gestuurd. Hopelijk maakt de PM jou het een en ander duidelijk.
Perfect!

Weer wat meel terug gegooit :P

Bedankt!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Roadkill (Michiel)

@ Marksportcentrum?????geen idee,woon in de Kersenboogerd,enne het effect van de wielen valt erg tegen,volgend jaar eens wat anders proberen,daarom ook nog geen foto gepost,niet de moeite waard namelijk ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rick Santbergen

Citaat van: Heatzone (Mark) op  4 november 2011, 12:34:06
haha, vooruit omdat je het zo lief vraagt :P,

Ik heb trouwens vorige week mijn certificaat voor privaatrecht gehaald :)

Ik weet wat privaatrecht is. Dat krijgen wij ook op de Hoge School.
Maar wat kan je precies met het certificaat?

Heatzone (Mark)

Citaat van: Rick Santbergen op  4 november 2011, 13:16:58
Ik weet wat privaatrecht is. Dat krijgen wij ook op de Hoge School.
Maar wat kan je precies met het certificaat?
Het is een van de 7 certificaten die ik nodig heb voor een inschrijving bij vastgoedcert. als k-rmt (kandidaat register makelaar/taxateur).
Overige zijn, publiekrecht, bouwkunde a, bouwkunde b, vastgoed economie, financien fiscaliteiten en taxatieleer, makelaardij leer en de zojuist behaalde privaatrecht.

Heatzone (Mark)

#72
@ michiel, ja sportcentrum Hoorn, bij de Waterhorn? Kersenboogerd kom ik ook wel eens, daar woont een vriend van me!

*edit, ik vond de foto met de velgen + verlaagd anders toch echt wel dik hoor

Rick Santbergen

Citaat van: Heatzone (Mark) op  4 november 2011, 13:57:36
Het is een van de 7 certificaten die ik nodig heb voor een inschrijving bij vastgoedcert. als k-rmt (kandidaat register makelaar/taxateur).
Overige zijn, publiekrecht, bouwkunde a, bouwkunde b, vastgoed economie, financien fiscaliteiten en taxatieleer, makelaardij leer en de zojuist behaalde privaatrecht.

Oke nu wordt het mij al duidelijker.
Gefeliciteerd. !-!

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Heatzone (Mark) op  4 november 2011, 13:59:13
@ michiel, ja sportcentrum Hoorn, bij de Waterhorn? Kersenboogerd kom ik ook wel eens, daar woont een vriend van me!

*edit, ik vond de foto met de velgen + verlaagd anders toch echt wel dik hoor

Ik rij meestal via Zwaag Kersenboogerd in,rijd prettiger,minder stoplichten ;) enne die velgen op die foto zitten er niet meer onder nu hoor,staat weer op de steelys nu ivm de winter (die er nog niet echt is btw....)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev