Advertenties


Klets maar raak DEEL 166

Gestart door Stefan, 3 november 2011, 12:52:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Haha ja inderdaad.
Collegas onder elkaar.
Truckertje

Benjamin Renon

Het bandje van je truck of de Cabrio lek?

Niet alleen in het noord-oosten doen ze dit hoor ook in het zuid-oosten. Alleen ik ga niet naar iedereen seinen of zeggen dat ze een kapotte lamp hebben, dan heb ik er bijna een dagtaak aan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

afgelopen zaterdag 2 nieuwe voorbandjes onder de megane laten zetten zodat ze niet meer zou trillen voor de grote reis naar maastricht  Y.
vervolgens vraag je dan of alles goed gegaan is enzo ... krijg je als antwoord ze trilt nog steeds ..
waarop ik wel verbaasd reageerde van .. he hoe kan dat dan ..
krijg ik als antwoord ... het is gewoon een hutauto (ik hou het netjes) want ze trilt boven de 150  :shocked:.
het wachten is op de envelop met de paarse rand  :police:

Benjamin Renon

Hebben ze hem ook gelijnd? Verkeerde sporing etc kan ook het trillen veroorzaken.

Zwaai even als je voorbij Eindhoven komt. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

uitgelijnd gebalanceerd en noem maar op maar welke achterlijke gaat nou 150 rijden  l-.
ik ben niet degene achter het stuur benjamin met een gipsarm kan dat niet he  ;).
manlief rijdt  8)7 dus ze wordt even goed door getrapt nu denk ik

Benjamin Renon

Dan kun je toch zeker even zwaaien? :P Zwaai in gedachten dan even terug. --
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

 -- doeggg benjamin  -- haha .
ik zit helemaal niet in de auto hoor bejamin manlief is te werk daar  Y

Dante

@Michiel: Bedankt voor de info!

@Matthew: Bedankt voor de uitleg :)

We gaan morgen even eerst naar de bobines kijken & dan eens aan een BDP-sensor denken & ook eens dat gasklephuis schoonmaken. Ik zal wel foto's maken mochten we iets gaan doen...;)

Ik kwam van de week hier iets tegen wat mij ook wel leuk leek, maar ik weet niet meer wie het er over had. Het betrof het aansluiten van de mistlampen als "meesturende" lampen, zoals je die tegenwoordig vaak ziet op nieuwere auto's. Zijn daar modules voor te krijgen die dat regelen of wordt dat zelf knutselen? Weet iemand of die meesturende mistlampen alleen wit mogen zijn of zou geel ook geen probleem zijn..? Ik loop nl. nog steeds met het idee rond om de mistlampglazen geel te maken. Iemand enig idee hoe dat het beste zou kunnen? Gewoon gele folie erover plakken..?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Heb een tijdje terug naar die modules gezocht (jaartje of zo geleden)maar waren toen rond de 300euri,vond ik ff te gek,maar intussen kunnen ze goedkoper zijn geworden. Btw probeer je bdp gewoon eerst ff schoon te maken,dat hielp bij de scenic
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

Toevallig heb ik die module een weekje terug ergens op internet gezien en deze koste volgens mij rond de 30 euro.
Geen idee meer welke site, maar weet wel dat ik toen op onderdelensites en marktplaats aan het kijken was.

Rohald

Citaat van: Dante op  7 november 2011, 17:16:23
Ik kwam van de week hier iets tegen wat mij ook wel leuk leek, maar ik weet niet meer wie het er over had. Het betrof het aansluiten van de mistlampen als "meesturende" lampen, zoals je die tegenwoordig vaak ziet op nieuwere auto's. Zijn daar modules voor te krijgen die dat regelen of wordt dat zelf knutselen? Weet iemand of die meesturende mistlampen alleen wit mogen zijn of zou geel ook geen probleem zijn..? Ik loop nl. nog steeds met het idee rond om de mistlampglazen geel te maken. Iemand enig idee hoe dat het beste zou kunnen? Gewoon gele folie erover plakken..?
klopt inderdaad. staat ook bij mij op mijn verlanglijstje. :grin: (samen met de angel eyes mistlampen zoals Paikey)
ik had een marktplaats advertentie opgeslagen, maar de advertentie is verwijderd. volgens mij was de prijs € 59,95. maar veel kan ik er niet naast zitten.
ze hadden geen websitevermelding, maar als je interesse had, dan moest je ze mailen. hij staat nu niet meer op mp, maar zodra hij er weer opstaat dan zal ik de link op dit forum plaatsen.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rohald

u roept en wij vinden: http://link.marktplaats.nl/500437465
zal hem ook nog in de daarvoor bestemde topic plaatsen.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Tedo

Vinden jullie dat handig cq. mooi van die "meesturende" mistlampen?
Persoonlijk vind ik dat de meest nutteloze uitvinding op verlichtingsgebied. Want stuurden ze maar echt mee, zoals de koplampen op een Modus of vroeger op een Citroën DS. Ze gaan alleen aan als je een kant op stuurt. Wel drie keer als je een rotonde driekwart neemt (rechts, links, rechts).  8)7

Rohald

deze gaan alleen branden op je knipperlicht. dus driekwart de rotonde over is ook alleen links branden.
maar ik vind het wel chique staan.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Stefan

Ik vind het een beetje kermis verlichting eerlijk gezegt.
Zo'n "kijk eens wat wij hebben uitgevonden" uitvinding.. 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev