Advertenties


Klets maar raak DEEL 166

Gestart door Stefan, 3 november 2011, 12:52:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

We gaan hier wel even verder, volgens mij is het een fout bij de autoweek. Eerste geeft hij aan dat het een 1.6e is en het volgende tabblad een 2.0 8v.

Het doet er ook niet precies toe, welke versie van de 2.0 8v je ook hebt. Sneller als 9.5 seconden naar de honderd (volgens fabrieksopgave) ga je gewoon niet.

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Heatzone (Mark) op  4 november 2011, 12:03:13
We gaan hier wel even verder, volgens mij is het een fout bij de autoweek. Eerste geeft hij aan dat het een 1.6e is en het volgende tabblad een 2.0 8v.

Het doet er ook niet precies toe, welke versie van de 2.0 8v je ook hebt. Sneller als 9.5 seconden naar de honderd (volgens fabrieksopgave) ga je gewoon niet.

Op de fabrieks opgave is de auto geheel standaard.

Geen chiptuning, geen race uitlaat, geen andere filter, geen moddefecaties.
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Heatzone (Mark)

Dat heb je goed Frank. Vandaar dat je auto vanuit de fabriek niet sneller zal gaan als 9,5 seconden naar de 100. Welke modificaties heb jij aangebracht?

Roadkill (Michiel)

Hmm laat me raden chiptuning (waarschijnlijk Lays patatje joppie) Raceuitlaat (autostylemeuk schat ik zo in) Luchtfilter (zie race uitlaat),dat zullen de modificaties wel zo ongeveer wezen. Of hij heeft er een Turbo van een SCANIA opgezet en de compressie verhoogd,dus nu een dikke 8 bar,en vergeet ook de lichtgewicht dashboard verlichting niet,valt me tegen dat ie nu dan nog niet binnen de 2 seconden op de 400km/uur zit....

@ Frank heb het al eerder vermeld;als je beetje serieus over wil komen praat dan geen onzin!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Heatzone (Mark) op  4 november 2011, 12:12:32
Dat heb je goed Frank. Vandaar dat je auto vanuit de fabriek niet sneller zal gaan als 9,5 seconden naar de 100. Welke modificaties heb jij aangebracht?
Ik ben afgelopen weken druk bezig geweest met meer snelheid en optrekken.
Huidig zijn de mods zo veel dat het lijstje best lang is geworden... :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Xanquezer (Frank)

#50
Citaat van: Roadkill (Michiel) op  4 november 2011, 12:18:41
Hmm laat me raden chiptuning (waarschijnlijk Lays patatje joppie) Raceuitlaat (autostylemeuk schat ik zo in) Luchtfilter (zie race uitlaat),dat zullen de modificaties wel zo ongeveer wezen. Of hij heeft er een Turbo van een SCANIA opgezet en de compressie verhoogd,dus nu een dikke 8 bar,en vergeet ook de lichtgewicht dashboard verlichting niet,valt me tegen dat ie nu dan nog niet binnen de 2 seconden op de 400km/uur zit....

@ Frank heb het al eerder vermeld;als je beetje serieus over wil komen praat dan geen onzin!

NIETT!!!  1 SECONDE :p
haha


DEZE!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rogier

Dan zou ik daar niet meer na toe gaan :P.

Laatst haalde ik een pot lager vet en een klem voor me as hoes, ik zei zo krijg ik nog clubkorting, en die beste man zei ja is goed. en ik liet me club pas zien ;) en kreeg korting :P

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Rogier op  4 november 2011, 12:28:13
Dan zou ik daar niet meer na toe gaan :P.

Laatst haalde ik een pot lager vet en een klem voor me as hoes, ik zei zo krijg ik nog clubkorting, en die beste man zei ja is goed. en ik liet me club pas zien ;) en kreeg korting :P
Oeh nice :)
Waar was dat?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rogier


Heatzone (Mark)

Dan is je project pagina een beetje verouderd. Ben benieuwd welke "mods" je hebt uitgevoerd.
Tot zover zie ik alleen een carbon luchtfilter en een andere uitlaat. Daarnaast heb je de auto verzwaard met alle verlichting en geluidsinstallatie. Ik betwijfel sterk of jou auto 9 seconden zal halen, laat staan ergens daaronder.

Mocht je hem wel gechipped hebben dan ben ik benieuwd naar de uitdraai :)

Stefan

Die uitdraai van Frank hebben we het een hele tijd geleden ook al over gehad Mark ;)

Maar laten we het hier maar bij laten nu ok?

!-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Heatzone (Mark)

haha, vooruit omdat je het zo lief vraagt :P,

Ik heb trouwens vorige week mijn certificaat voor privaatrecht gehaald :)

Rogier

Gefeliciteerd. Nu moet je mij alleen uitleggen wat dat inhoud :P

Roadkill (Michiel)

Gefeliciteerd,en ik ben je nog steeds niet tegen gekomen....(op de weg he,ben niet zo gestudeerd als jij ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Gefeliciteerd, leg het mij dan ook even uit. Dan weet ik ook wat het is.  :?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev