Advertenties


Klets maar raak DEEL 166

Gestart door Stefan, 3 november 2011, 12:52:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Karin

@Rogier, lijkt me wel een gedoe elke dag.

@Colin, denk ik ook. Zeker met een stoffen dak. Ben je de lucht niet zo maar kwijt.

Hoorde van iemand een tip: Citroensap op de motorkap, maar weet niet of de lak daartegen kan.

Rogier

bij je buurman onder de auto kattenkruid neerleggen :P

Karin

haha, heel leuk, maar sta elke keer op een andere plek en geen andere cabrio in de buurt. En het is volgens mij ook alleen daardoor dat de kat op mijn auto zit. Zie namelijk bij geen andere auto kattensporen op de motorkap.

Colin

Je kap onder spanning zetten?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Karin

En de volgende ochtend, geroosterde kat als ontbijt  :D :D

Dante

ff afdroppen bij de Chinees... Is er weer genoeg vlees voor de babi pangang... ;) :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Colin

Krijg je er nog geld voor ook !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Remy P

Wat Colin zegt is nog niet eens zo gek...er zijn toch alarmsystemen waarbij je de auto onder spanning zet ;) wedden dat dat beest niet meer terugkomt!

Karin

@Remy, dan zou ik er eens naar moeten kijken of dat te realiseren is voor niet teveel geld, en ook dat het niet teveel spanning is dat de kat er wat aan overhoudt. Dat is toch ook niet mijn bedoeling.

Remy P

Lijkt me dat dat wel meevalt...het is in elk geval mens-proof, dus de spanning zal wel niet dermate hoog zijn. Denk dat een kat het ook wel overleefd ;)

Rogier

ach 1 leven minder van die kat maakt toch ook niet uit, heeft dat beest er nog 8 over.

Remy P


Dennis Postma

Maar als je een hoes er nou gewoon strak omheen doet? Dan kan die kat er toch ook niet onder komen?  :?

Karin

@Dennis, ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.

Dennis Postma

Ik ook niet, heb geen ervaring met hoezen. Maar misschien zijn die wel te krijgen.  :?

Je zult ten slotte niet de 1e zijn met dit probleem.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev