Advertenties


Klets maar raak DEEL 166

Gestart door Stefan, 3 november 2011, 12:52:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Word tijd dat je die luxe na de winter eens in gaat ruilen voor wat stugheid en een strakkere wegligging.  ;) Maar dat komt vast wel goed.  !-!

Edwin Postma

Daar hoef je niet bang voor te zijn.
Of ik moet onverwachte rekeningen krijgen 8)7
Truckertje

Tedo

Hmmmm.. als ik zou mogen kiezen tussen een Clio RS en een Megane cabriolet, dan zou het toch die eerste worden. Maar inderdaad; als je jong bent niet te betalen qua verzekering. Daarom kan je als beginnend bestuurder beter beginnen in een normale auto met < 100 pk, en eerst echt leren rijden. Het rose kaartje is slechts een toelating tot de weg. Leren rijden doe je daarna. Vind ik.
Maar dan ben je natuurlijk niet cool.

Edwin Postma

Yep, mee eens Tedo.
Maar ik ben begonnen in een Peugeot 205.
Die is plat gereden helaas.
Daar door is mijn schade verleden tot in de nul gezakt ;(
Ik heb toen in een oud cliotje gereden (1.2).
En toen flink gespaard en een "bom"gekocht.
Verzekering had eerst gezecht dat het wel kon maar achteraf tog niet.
Naar een jaar was ik het zat om met een auto te rijden die op mijn vaders naam stond.
Dus besloten hem weg te doen.
Het liefst had ik hem gehouden.
Was een geweldige wagen.
Met gemak over de 200km te krijgen.
Maar dat wist ik en wou ik ook te graag doen.
En ik ben chauffeur van beroep.
Als ik mijn rijbewijs kwijt zou raken raak ik ook mijn baan kwijt. l-
Dat was nog een reden om hem weg te doen.
En nu rij ik veilig op mijn eigen naam en met een auto die niet te hard gaat.
Anders had ik het volgende gekocht denk ik o-)
Wat een bak zeg.
http://link.marktplaats.nl/498641994
Truckertje

Dennis Postma

Citaat van: edje op  3 november 2011, 20:00:09
Daar hoef je niet bang voor te zijn.
Of ik moet onverwachte rekeningen krijgen 8)7

Ik heb er nog wel een paar voor je. :D

Benjamin Renon

Als ik de plaats Losser icm import wagens zie, dan begint het bij mij al te kriebelen. Niets dan slechte verhalen over gehoord en gelezen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Leuk die Starlet. Bijzonder ook.
Als ik de ruimte niet nodig had zou ik gaan voor deze die hier in Zoetermeer staat. :9~

Dennis Postma


Tedo

Zeker! Maar papa heeft voorlopig een station nodig, en dus staat deze eerst maar op de verlanglijst. Wel met andere velgen, want die van de GT vind ik spuuglelijk. Gelukkig heb ik al een setje van de GT line liggen.

Edwin Postma

@benjamin. Inderdaad, losser hoor ik veel slechte verhalen over.
Maar hij is wel super dik
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Ik ben er nog steeds niet over uit,maar tot nu toe vind ik een meg3 grand tour niet zo mooi als een Meg2,twijfel er ook sterk aan of dat terzijner tijd de vervanger van de mijne word.Maar goed mijn Meg gaat voorlopig niet weg
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Haha, nou ondanks dat ik deze Megane heb rij ik alsnog vaak te hard. Nou vind ik de 1.6 16v ook nog redelijk fel hoor! Snelheden boven de 140 zijn minder aantrekkelijk vanwege de rijwind. Maar daaronder wil die maar al te graag.

Vriend van me heeft een astra OPC en dat gaat helemaal snel! Qua verzekering zit hij heel laag, staat op ze vaders naam haha, die van mij trouwens ook nog steeds.. Misschien maar eens omzetten als ik 21 word.

@ michiel, persoonlijk vind ik de Megane grand tour die jij rijdt nog de mooiste, maar de auto die Tedo posten is wel mooi hoor!!!

Dennis Postma

@Tedo. De Megane 3 station vind ik ook zeker een hele nette auto, en al helemaal in een GTline jasje. Die velgen is gewoon een kwestie van smaak natuurlijk, de een vind het mooi de ander niet.  Y

Dante

FF snel een technische vraag tussendoor. Het viel me gisteren op dat de auto wat moeilijker startte. Ik moest de sleutel wat langer omgedraaid houden voor-ie aansloeg. Dat bleef-ie ook doen, zelfs bij warme motor. Vanochtend startte de auto helemaal niet. Stroom is aanwezig, startmotor draait ook, maar motor slaat niet aan. De auto heeft recentelijk een grote beurt gehad, waarbij filters & bougies zijn vervangen. Iemand enig idee?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

@Michiel, Dennis en Mark: ik vind de Megane II grand tour ook net wat mooier dan de Megane III Estate. Die laatste heeft iets teveel Mazda trekjes (wat niet raar is, omdat de Nederlandse ontwerper Laurens van den Acker van Mazda naar Renault is gegaan). De Megane II heeft nog een typisch (lees: eigenwijs) Frans design. Maar goed: eens zal er een keer een nieuwe moeten komen, en dan is de Megane III Estate toch een goede opvolger, helemaal als GT (of eventueel GT line). De dikste estate is de TCE 180 (tenzij je er eentje zou ombouwen tot RS natuurlijk  8)7).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev