Advertenties


Klets maar raak DEEL 166

Gestart door Stefan, 3 november 2011, 12:52:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Xanquezer (Frank)

Wat is sneller naar 100 km/H

meer NM
OF
meer PK

?????
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Stefan

Nou, dat kan je moeilijk zo zeggen, combinatie van Nm, Pk's en GRIP (en snel schakelen en gewicht van het voertuig) en ga zo nog maar even door natuurlijk.........
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Xanquezer (Frank)

Ongeacht alles het zelfde is.

gewicht, grip etc...

meer pk`s voor sneller op trekken
of meer NM`s om sneller weg te trekken.

ik weet het nog steeds niet..
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Heatzone (Mark)

Ik denk nog steeds dat het een combinatie is, met meer pk's zitten volgens mij ook meer nm's gebonden!

Zag trouwens nog een toyota mr2 met speedshift, echt dik!! maar 940kg met 140pk echt een bommetje

paikey

net wat stefan zegt.
Pk's,nm's,tijd van schakkelen,gewicht,goede bande(grip),airodinamica,rij hoogte,en zo kan je idd alles wel gaan verzinne.

Maar de NM's zitten volgens mijn ook gekoppelt aan je pk's en daarmee je lengte van je versnelling......alleen dat weet ik nie zeker......

Rogier

Ik zou zeggen laat de skyline gewoon staan, als je ziet hoe de meeste met zo'n apparaat omgaan zijn het vaak dodemans machines ;)

en zoals ik jou vaak hoor rij jij vaak hard met je auto.

paikey

+1

Valt niet mee om een goede auto met vermogen te vinden..........waarvan je zeker weet dat deze deugt!

Edwin Postma

Truckertje

paikey

ja maar vraag niet hoe edje......
Met mijn is een monteur van subaru mee geweest die ook mee gaat met het mitsubishi van dakar.....
die jonge weet wel wanneer zo'n ding goed loopt en wel of niet is afgetrapt.
Anders mocht ik niet eens gaan kijken van me vader...

Dennis Postma

Met zulke auto's moet je of geluk hebben of gewoon een bak met geld hebben. In dit soort gevallen is het wel zo dat goedkoop vaan duurkoop is.

En in je profiel staat dat je (nog maar) 21 bent Frank. Als ik zie hoe het ging bij mijn broertje (Edje) met het verzekeren van de Clio RS die hij hier voor had vrees ik het ergste als jij een skyline wil gaan verzekeren.   :0

paikey

Net als wat benjamin zegt dennis,kopen is 1 ding,maar onderhoude........

ik kreeg idd met heel wa moeite ook de impreza verzekert en ben moeten over stappen.
Nu is het ook alleen maar gedaan omdat ik schadevrije jaren heb en van me puntenrijbewijs afben,wel staat er in de overeenkomst
dat als ik schade maakt door het vele vermogen of snelheid dat de verzekering zich terug kan trekken........

En jha als je zo'n auto wil hebbe en dan op je papie's naam zet.....tjha,dan is hij eigenlijk nog niet van jou.......
Zeker op meetings een lachtertje als ze je zien aan komen met "papie's" auto.......

Dennis Postma

Is jouw N trouwens van het toetsenbord gesodemieterd?  :?

Sorry, valt me al een poosje op. ;)

Maar je hebt inderdaad gelijk. En als je wat gebeurd gaat het ten koste van de no claim van je pa. Maar goed, aan de andere kant, je moest eens weten hoeveel er zo rond rijden in dit land. Maar dan wel in een "normale" auto en geen pk monster. :neen:

Dante

Is trouwens ook verboden. De verzekering moet op naam van de hoofdgebruiker staan... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Dat was voor mij 1 van de meerdere redenen om de Clio RS weg te doen.
Nu heb ik meer luxe voor minder 8)7
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev