Advertenties


Pook knop demonteren

Gestart door Roadkill (Michiel), 2 november 2011, 08:40:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Kan iemand mij vertellen hoe ik de pook knop kan demonteren,wel op zo'n manier dat ie daarna ook nog te monteren is... Wil van het weekend mijn midden console ff netjes maken en reorganiseren.

Alvast bedankt Roadkill (michiel)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Remy P

Dan zit er niks anders op dat er flink aan te trekken en je spierballen hun werk laten doen! Hoop ik wel voor je dat het je lukt ;) normaliter zitten deze er behoorlijk stevig op vast. Sommigen krijgen ze er wel af gedraaid/getrokken, maar ik heb hem echt open moeten zagen.

Rick Santbergen

Een originele pook knop krijg je waarschijnlijk niet verwijderd zonder hem kapot te maken.

Roadkill (Michiel)

Uhm gaat hier voor de duidelijkheid om een Meg2 he,zeg het even omdat er tot nu toe enkel door meg1 rijders gereageerd word,niets ten nadele hoor :)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

sijm138 (jesse)

deze is te demonteer door hem omhoog te trekken.
maar er is wel veel kracht voor nodig maar dan komt deze los en is hij weergoed te demonteren.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Tedo

Vijf of zesbak? Bij die laatste is het mij met de draai-en-trek-omhoog-methode gelukt. Nieuwe pookknop van phase 2 geplaatst en de oude was nog verkoopbaar ;-)
Bij de vijfbak had ik geen idee hoe die los moest, en heb uiteindelijk alleen het plaatje met cijfers vervangen (pookknop was na nog geen 20.000 km toch verder in prima staat).
Vervolgens de nieuwe pookknop met oude plaatje weer verkocht  !-!

Roadkill (Michiel)

Ok  het gaat me op zich niet om de pookknop,maar de pook hoes moet ff aan de kant zodat ik aan de slag kan met de plaat van de middenconsole zeg maar.,is de pookhoes eraf te krijgen zonder de pookknop te verwijderen dan? btw zou graag een 6-bak willen,maar een 1,4 heeft gewoon een 5-bak,jammer genoeg
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Wat wil je met die middenconsole doen dan?

Roadkill (Michiel)

Ga hem reorganiseren,usb aansluiting wil ik verplaatsen,lampje van mij sigaretten aansteker moet al vanaf de aanschaf vervangen worden,en me gehele middenconsole krijgt een andere look dan het standaard donkergrijs/zwart,en wil de sleuven naast me radio dicht heben,gaat dus om het gedeelte vanaf de armsteun tot aan de roosters in het dashboard..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Ok de pookknop is kennelijk geen optie om te demonteren,maar kan iemand mij dan wel uitsluitsel geven of ik de pookhoes kan verwijderen (wel heel!) zonder de pookknop te hoeven verwijderen?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

In een eerder topic stond er: onderkant los maken en de bovenkant zit dan meestal met tyrap of touwtje vast. Vrij simpel dus.

Roadkill (Michiel)

met wat gepast geweld is de pookhoes ervan af gekomen,dus van het weekend de rest demoneteren
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Pookhoes is idd tyrap doorknippen en kun je hem erover heen trekken.
De pookknop demonteren is ook gewoon veel kracht zetten met omhoog trekken en beetje draaien.

Pookhoes eerst nieuw tyrapje doorheen voeren en dan kun je hem weer monteren.

Roadkill (Michiel)

alles is er momenteel uit,stelen is nu redelijk onmogelijk:D:D:D Morgen nog ff verharder halen en ff wat wegplamuren,gas "knop" al verplaatst naar nieuwe lokatie,nog ff kabeltje voor mp3speler trekken en dan de folie op de delen en alles weer monteren.... druk druk druk
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev