Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 12

Gestart door matthew, 30 oktober 2011, 22:19:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Als ik het goed heb ga je dan problemen krijgen met de achterkant omdat de kit voor een cabrio is.

Edwin Postma

Truckertje

Dennis Postma

Die voorbumper lijkt mij een aangepaste phase 1 bumper. Of vergis ik me nou? :?

Rohald

2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dirk Kuipers

Auto van Mariska. Staat al een tijd te koop dacht ik.

Tedo


Stefan

Citaat van: Dirk Kuipers op  3 januari 2012, 12:51:38
Auto van Mariska. Staat al een tijd te koop dacht ik.

Er heeft iemand 700,- euro geboden op de auto van Mariska..... :D :D
Ben je dan gek of...?? 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Stefan, echt wel. Diegene denkt zeker dat ze daar intrapt. Nou dan kan hij verder dromen. De leren bekleding kost denk ik al meer.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Stefan op  3 januari 2012, 13:21:16
Er heeft iemand 700,- euro geboden op de auto van Mariska..... :D :D
Ben je dan gek of...?? 8)7

Stefan, ik denk dat die persoon v/d handremhoes met swarovski stenen is gevallen Y 8)7 :D

Fubar (Marcel)

Citaat van: Roy (Coup a One) op  4 januari 2012, 00:16:00
Stefan, ik denk dat die persoon v/d handremhoes met swarovski stenen is gevallen Y 8)7 :D
Wellicht dat íe z'n  bod van 700 euri's met een schroefset naar 7000 wilt opschroeven, scheelt maar een nulletje Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Stefan

Altijd irritant, die mensen die belachelijke bedragen bieden op advertenties in ieder geval.
Of het nu voor een auto is , of een bank.
Ik verkoop ook wel eens wat op MP en sommige mensen bieden echt belachelijke, onredelijke bedragen.... 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Fubar (Marcel)

#161
Citaat van: Stefan op  4 januari 2012, 09:57:43
Altijd irritant, die mensen die belachelijke bedragen bieden op advertenties in ieder geval.
Of het nu voor een auto is , of een bank.
Ik verkoop ook wel eens wat op MP en sommige mensen bieden echt belachelijke, onredelijke bedragen.... 8)7
Tja, daar is MP inmiddels wel bekend om. Maar ik denk dat een aspirantkoper zichzelf meer irriteert om zijn/haar onredelijke biedingen dan de verkoper, want dat gaat gewoon niet/nooit lukken. Er zijn nl. meer kopers op de kust :D die kunnen en zullen overbieden.
Echte geïnteresseerden in bijv. de cabrio van Mariska gaan eerst uitpluizen wat ze zelf willen/kunnen uitgeven en dan wat de dagwaarde ongeveer is (die de eigenaresse als beste kan weten), om daarna serieus een afspraak voor een bezichtiging / ritje te maken en de details (staat van onderhoud / boekjes nog uit te voeren distributie/multi etc.) te bespreken. Indien dit overeenkomt met de (vraag en of vaste) prijs is de zaak met een glaasje bubbels beklonken, toch? Indien niet, kan de koper weer onverrichte zaken naar huus of naar een ander MP-adresje.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Karin

#162
Voor diverse onderdelen:

http://link.marktplaats.nl/517469965

Ongespoten bodykit voor een cabrio:

http://link.marktplaats.nl/517460518

Tedo

Citaat van: Stefan op  4 januari 2012, 09:57:43
Altijd irritant, die mensen die belachelijke bedragen bieden op advertenties

Dat weet Marktplaats ook, en daarom kan je een bieden-vanaf-prijs ingeven. Zo voorkom je dat er onredelijk lage biedingen op komen (maar je kan nog steeds wel gemaild worden met allerlei voorstellen van koopjesjagers).

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev