Advertenties


Alarm Installatie!

Gestart door Alex, 20 september 2004, 21:25:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ThE-BaKeR

2 handelingen? Dus alarm aan/uitzetten en deur ver/ontgrendelen?

ids

Snap er ook niks van. ik heb ook een duur alarm op mn auto zitten en ik hoef ook maar 1 keer de alarmknop in te drukken?? niks met de sleutel ofzo?  Of schakeld die knop dan meteen de renaultonderbreker uit??

Ferdi

nee we drukken op de knop om het alarm en startonderbreker van het alarm te ontgrendelen, we drukken op de sleutel om de startonderbreker van renault zelf te ontgrendelen...  ;)

ids

Dan snap ik het nog niet want dat kan toch ook direct met de alarm sleutel?

Ik heb ook 2 startonderbrekers en die worden beide met de alarmsleutel uitgezet! Is dat bij jullie niet mogenlijk dan? of is het gewoonweg niet gedaan? Ik gebruik de autosleutel niet eens meer? Of hij omzeilt de renaultonderbreker maar dan ben je dus meteen van jullie probleem af toch ;)

Ferdi

 ??? zal het eens met Arnoud overleggen....  ;)  :D

ids

Nope is later ingebouwd door een installatiebedrijf bij mij in de buurt! vaaaag 8)

Tony

inderdaad: een vaag verhaal!


wess

in mijn oude coupe deed deze het ook niet, dus hij echt wel uitteschakelen

Tony

Was dat met plip of alleen startblokkering (chip)?

Qweras

Nou we (jullie) het toch over alarmen hebben, hoe noemt men de functie dat hij piepjes geeft zodra je te dicht bij de auto komt, zoals Wess dat heeft.
En wellicht goed type alarm die die functie heeft..?

wess

Citaat van: Tony op 17 maart 2005, 20:34:07
Was dat met plip of alleen startblokkering (chip)?

de renault start blokkering

Tony

Ja dat snap ik, maar welk systeem? Renault heeft er namelijk 3. Plip, chip of allebei.

Tony

#57
Kijk, de collega's van Nissan - ook niet de eerste de beste - wisten mij te vertellen dat de chip gewoon op de detectorring wordt gelijmd waardoor de blokkering niet meer werkt  en dus altijd word geactiveerd) Bij de plip is dat een ander verhaal. Daar is een rolcode ingeprogrammeerd die in de ECU en sleutel zit ingebakken. Daar gaat dat foefje dus niet op.

wess


wess

ik ben tot een ontdekking gekomen om waarschijnlijk de startonderbreker te omzeilen.

kijken of het gaat werken 1e pogingen waren ok :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev