Advertenties


Klets maar raak DEEL 165

Gestart door Stefan, 19 oktober 2011, 10:08:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Paar jaar terug op de amerikanenmeeting in Muiden een oud lijk van een starlet gezien,met dikke V8 onder de kap.....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

Citaat van: edje op 28 oktober 2011, 14:48:02
Vind die Glanza's zo stoer ;)

Overbuurman is er 1 aan het ombouwen,leuke speelgoed wagentjes,met een flinke kick.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Vandaag nieuwe schokdempers besteld,megane gaat dan meteen voor beurtje en APK

kan mn gebakje er weer tegen aan,de gele koni's gaan het hardste pijn doen,namelijk 315 euri voor een setje..
aja,als ik uit eindelijk weer lekker kan hoeken met de kart... dan is dat weer de moeite waard,enige wat er bij komt,is dat mn audio er tijdelijk uit gaat
tot ik iets er voor verzonnen heb,want ik vermoed dat de zware woofer,en mijn flinke stuiter (50cm van het wegdek) hebben bijgedragen aan snelle slijtage.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Jij hebt het gezegde "I dont drive fast, but i'm flying low" (sorry als ik het fout typ) wel serieus dus o-)

Over stoere wagentjes gesproken.
Nissan Pulsar GTIR :P :P
Monsterlijke wagentjes 8)7
Truckertje

Christian de Vriend

Daar heb je wel gelijk in edje,een dagje niet gehoekt,is een dagje niet geleefd  :q :q

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Dat motto heb ik als ik in Janneke's clio mag racen, uhm rijden bedoel ik :x
Met de RS wou dat ook wel lekker.
Truckertje

Nicole

ff hier verder;
Citaat van: Koen op 29 oktober 2011, 18:52:47
Das al oud nieuws Dennis.
Heb toch besloten om ' haar' te houden.
Dan maar steeds omkosten hebben om hem rijdend te houden.
En hopen dat ik een keer veel geld win :P
Dat zelfde heb ik ook. o-)
Meggie zal nog wel genoeg aan moeten gebeuren (al hoop ik dat hij nu een tijdje ff aardig voor me is o-) ).

Wou eigenlijk woensdag ook naar de keuring, maar een ashoes schiet er steeds af (rechts bakzijde).
Dus nu op zoek gegaan naar een andere (de goede) hoes, zijn ze amper te leveren. :?

Dus maandag eerst maar ff naar de renault dealer bellen.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Tja, auto's, sommige blijf je mee bezig.

Dat hebben wij met de 206 GTI waar Claudia in rijd. sinds we 'm hebben hebben we er regelmatig problemen mee. Hoofdzakelijk van electronische aard. Ook moeten we er echt niet mee bij een "goedkope"pomp als bjvoorbeel Tango, firezone of Supertank gaan tanken. Gegarandeerd dat we in no-time een storing uitlaatgas of katalysator krijgen.

De Polo daarentegen doet het perfect. Sinds ik 'm heb (iets meer dan een jaar inmiddels) nog maar 2 dingen gehad. bij de APK bleek een stabilisator stangetje gebroken te zijn en vlak voor we op vakantie gingen heeft de dynamo de geest gegeven. Thats it. Toch gaat die er in de loop van 2012 uit omdat een diesel voor mij eind 2012 zeer waarschijnlijk niet meer uit kan. Dan moesten we maar eens naar een Megane gaan kijken  o-). En de 206 is even afwachten wat er met Claudia's contract gaat gebeuren.  ;)

Nicole

Dat valt idd mee!
Mercedes heeft ook nooit wat, alleen eens kapotte accu gehad, en iets met het raammechanisme, verder niets (bijna 4 jaar tijd).

Megane heb ik een flinke lijst van, maar die heeft voor mij volgens mij ook totaal geen onderhoud gehad.. :neen:
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Ja dat laatste is de slechtste bezuiniging die je kunt doen.  :x

Het scheelt natuurlijk ook dat de Polo niet tot nauwelijks elektronica heeft. Dit in tegenstelling tot de 206 waas eigenlijk alles op zit behalve cruisecontrol. Verder is het wel een heerlijke auto om mee te rijden.  :afro:

Koentje

De apk van mijn coupe is sinds gisteren verlopen.
Eerst nog steeds de auto laten maken. (Lang verhaal)

Nicole

@Koen: Hoe lang denk je dat het gaat duren voordat de apk er weer op kan dan?
Momenteel heb je erg snel kans op een boete. (ik werk er nu dagelijks mee)

Mijn APK verloopt half november.
Hopelijk heb ik dinsdag mijn ashoes binnen, dan kan ik woensdag heen voor de keuring.
Ik ga niet met die huidige hoes keuren, dat domme ding schiet steeds los, dus dan ga ik toch voor niets heen. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

Mochten er nog mensen iets over hebben tegen prostaatk.anker, jullie kunnen me sponsoren om onderzoek te betalen.

BTW, ik snap de wordblock, maar het is ook een ziekte, niet slechts een scheldwoord ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Remy P

Citaat van: Dante op 30 oktober 2011, 01:02:16
Mochten er nog mensen iets over hebben tegen prostaatk.anker, jullie kunnen me sponsoren om onderzoek te betalen.

Ik neem aan (en hoop toch alleen) dat je slechts onderzoek steunt en het niet zelf hebt?

Koentje

Citaat van: Nicole op 29 oktober 2011, 19:50:16
@Koen: Hoe lang denk je dat het gaat duren voordat de apk er weer op kan dan?
Momenteel heb je erg snel kans op een boete. (ik werk er nu dagelijks mee)

Ik hoop binnen 2weken.

Ow ja. wanneer wordt de tijd goed gezet? ;)
Slechte zaak hoor :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev