Advertenties


Klets maar raak DEEL 165

Gestart door Stefan, 19 oktober 2011, 10:08:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Rohald

Citaat van: Rogier op 23 oktober 2011, 21:46:32
Hij is nu bezig met de andere foto's, daar zit vast wel een mooie foto tussen voor in de kalender alleen daar kunnen de foto's niet meer voor gepost worden want de periode is al over ;)
Ben druk bezig met mijn traprenovatie (wat een ***karwei is dat l-). Daardoor ben ik zelf al uitgelopen op mijn schema. Kan alleen maar klussen in de avond of het weekend. Maar de weekenden zitten meestal al redelijk volgeboekt.
Dus wat mij betreft mag je nog foto's insturen.

Laat het wel ff weten of je er nog op wil, want dan wacht ik nog op jouw inzending. Anders ga ik toch van de week de stemmingsronde openen.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rogier


Rick Santbergen


Rogier


Dennis Postma

Goeie morgen allemaal.

Zoals jullie zien ben ik weer terug van vakantie. Wat is het hier koud zeg  :D. Gisteren was het op Ibiza nog 28 graden en dan kom je in Nederland en daar word het niet warmer dan een graat of 12  :x. We hebben in ieder geval een goeie vakantie gehad en zijn lekker uitgerust thuis gekomen.

Ik ga nu maar eens al het leesvoer wat jullie hier in de afgelopen week eens even vluchtig door lezen en hoop de draad weer z.s.m. op te kunnen pakken hier.  !-!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Dennis, je zal weten dat je terug bent van vakantie haha.

Xanquezer (Frank)

28 graden...

welkom in dit koude kikkerlandje :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Remy P

#98
Waarom ben je niet daar gebleven? :P en zo nu en dan op ibiza een meeting organiseren...

edit: niet dat we je kwijt willen ofso hoor! maar vanwege het lekker weer bedoel ik :P

Rebecca Fontijn

welkom terug dennis we hebben je onwijs gemist  ;)

Michel Veltman

welkom terug Dennis...had je toevallig niet nog wat zon mee kunnen nemen? ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Ik had de zon bij het inchecken op de band gelegt. Kennelijk is het niet gelukt om 'm in de Transavia Boeing 737 te krijgen  8)7.

Doet me goed om te zien dat jullie weer blij zijn dat ik terug ben, was zo vervelend geweest als het andersom geweest was  :P.

Citaat van: Remy P op 25 oktober 2011, 10:42:32
Waarom ben je niet daar gebleven? :P en zo nu en dan op ibiza een meeting organiseren...

edit: niet dat we je kwijt willen ofso hoor! maar vanwege het lekker weer bedoel ik :P

Zou niet verkeerd geweest zijn. Helaas zaten wij al behoorlijk laat in het seizoen en was het afgelopen week kennelijk echt de laatste week dat er nog iets te beleven viel, al was dat al niet veel meer vergeleken met vorig jaar juni/juli. Wat me wel opviel is dat er dit jaar opvallend meer Megane's (coupe) rond reden daar dan afgelopen jaar. Heb er nog een paar op de foto staan maar moet de foto's nog even uitzoeken. Tevens heb ik nog een paar auto's op de foto gezet die ik nog even bewaar voor het spelletje "raad de auto aan de hand van een detail opname"  ;).

Nicole

Dennis, welkom terug! !-!
Jammer dat de zon, en de warmte niet mee konden in het vliegtuig. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Welkom terug Dennis. Altijd jammer als een goed bevallen vakantie voorbij is.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Christian de Vriend

Welcome back Dennis,zal wel tegen vallen met deze temperaturen. ;(
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev