Advertenties


Klets maar raak DEEL 165

Gestart door Stefan, 19 oktober 2011, 10:08:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Waar is het gaas in je bumper gebleven Rogier?

Wel toffe foto op die manier  !-!

Rogier


Christian de Vriend

mooie foto,ben benieuwt naar de rest  !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Citaat van: Remko op 23 oktober 2011, 11:43:55
beetje vreemde opmerking van je,
dus eigenlijk is het de schuld van de politie 8)7

Nee "dat heb je mij niet horen zeggen" Ik ben degene die het niet voor elkaar heeft gehad en het verzuimt hebt om nieuwe banden aan te brengen maar veelal pakken ze wel de omgebouwde auto's bij bosjes v/d straat en zoeken dan net zo lang totdat ze wat hebben. Eerst wilden ze me bekeuren om de raamblindering (bij nader onderzoek met de tintman zat ik op een goede sterkte). Vervolgens zie je dat twee :police: agenten nogmaals de auto inspecteren (dus vandaar die uitdrukking).

Rick Santbergen

@ roy

Tja bij die auto's mankeert er vaak ook iets. Dus terecht dat ze die er tussenuit pakken.

Nog een reactie op het ontbreken van een wettelijke basis voor de boete omtrent het reservewiel?

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rick Santbergen op 23 oktober 2011, 18:58:03
@ roy

Nog een reactie op het ontbreken van een wettelijke basis voor de boete omtrent het reservewiel?

Morgen wilde ik even naar het :police: burea om nader verhaal aan te horen want ook de afsleepkosten kunnen waarschijnlijk nog via verzekering of anwb verhaald worden (dan valt het gelukkig nog mee) "hopelijk" :?

Colin

@ Rogier,

Dat zijn nou foto's voor het voorstel filmpje! Super !-!

iemand die alle clubleden even wil doen toevallig?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rick Santbergen

#82
Citaat van: Roy (Coup a One) op 23 oktober 2011, 20:28:00
Morgen wilde ik even naar het :police: burea om nader verhaal aan te horen want ook de afsleepkosten kunnen waarschijnlijk nog via verzekering of anwb verhaald worden (dan valt het gelukkig nog mee) "hopelijk" :?

Succes op het politie bureau.
Afsleepkosten verhalen op anwb gaat je niet lukken (volgens mijn vriendin die op de anwb alarmcentrale heeft gewerkt).
Afsleepkosten verhalen op verzekering lijkt me ook moeilijk, in geval van een klapband kan dit afgedaan worden als ongeval en is het mogelijk. Echter gaat het hier om nalatigheid en niet om een ongeval. Dus ook daar zal je bot vangen.

Nicole

De kans lijkt mij erg klein dat de verzekering/anwb de kosten gaan betalen voor iets wat echt je eigen fout is..
Maar succes iig . :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Citaat van: Colin op 23 oktober 2011, 20:34:31
@ Rogier,

Dat zijn nou foto's voor het voorstel filmpje! Super !-!

iemand die alle clubleden even wil doen toevallig?

Of (als het nog kan) voor de kalender? Tenminste als Rogier dat zelf wil natuurlijk. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

:D mijn kop hoeft niet in de kalender :P, maar misschien wilt hij wel foto's maken zoals die van mij ;).

Hij is nu bezig met de andere foto's, daar zit vast wel een mooie foto tussen voor in de kalender alleen daar kunnen de foto's niet meer voor gepost worden want de periode is al over ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Gave foto Rogier, ben benieuwd naar de rest.

Rogier

dank je wel mensen voor alle positieve reacties

Nicole

Citaat van: Rogier op 23 oktober 2011, 21:46:32
daar zit vast wel een mooie foto tussen voor in de kalender alleen daar kunnen de foto's niet meer voor gepost worden want de periode is al over ;)
Misschien kan er een uitzondering gemaakt worden. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev