Advertenties


Klets maar raak DEEL 165

Gestart door Stefan, 19 oktober 2011, 10:08:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Citaat van: Koen op 30 oktober 2011, 23:18:58
Dus... ben ik nou strafbaar?
Ik begrijp het nei helemaal...
Ik heb ff op de afdeling gevraagt.
Als je er mee gaat rijden ben je in overtreding.
Hij mag na de APK vervaldatum nog 2 maanden aan de openbare weg staan, daarna moet hij geschorst worden óf gekeurd worden. (maar zover komt het niet :P )
Máár stel je auto was gekeurd tot 25-10-2011, dan kan je vanaf 26-10-2011 een boete krijgen.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Koentje

Ahh oke.. dan ken ik nog 2maanden wachten, bijvoorbeeld...

Nicole

Opzich wel, maar kans op een boete heb je vanaf de dag dat de apk verlopen is.
En uiteraard mag je er niet meer rijden. :)
Maar hij mag wel bijv. 2 maanden na vervaldatum langs de openware weg geparkeerd staan, dus hij hoeft niet verplicht op eigen terrein. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Koentje


Edwin Postma

@peter van der meij(decepticon)
Jammer dat de auto weg gaat.
Maar wel om een mooie reden lees ik.

Heb je misschien meerdere foto's van je coupe?
Niet omdat ik intresse in je auto heb(ben voorzien), maar puur omdat het zo bijzondere auto is.
Weer wat anders dan het strakkere werk zoals iedereen 8)7
Truckertje

Stefan

Zonde dat de "decepticon" nu weggaat idd..
Hopelijk komt ie terecht bij een liefhebber die ook deze club weer weet te vinden Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Ik hoop ook dat een liefhebber hem koopt. Ontzettend gave auto.

Heatzone (Mark)

@ Nicole en Koen, het klinkt echt enorm stom, dit was de eerste boete die ik kreeg  l-.
Inplaats van een reminder van je auto moet gekeurd worden kreeg ik de boete. Volgens mij vind de verzekering het overigens ook niet prettig als je rijd met een auto waarvan de apk vervallen is. Het beste is zo snel mogelijk keuren aangezien je (afhankelijk van je verzekeraar) onverzekerd zult rond rijden. Mocht er iets gebeuren zal de verzekeraar alle verantwoordelijkheid op jou afschuiven.

Roadkill (Michiel)

Dat kan ie volgens mij alleen als vaststaat dat je auto technisch niet in orde was ten tijde van het ongeval...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Dat zou wel eens kunnen (maar verschilt soms per verzekeraar) en de bewijslast ligt dan ook bij de verzekeringsmaatschappij. Weet echter wel dat ze er aardig wat aan zullen doen om jou voor de kosten op te laten draaien ;).

Voor het gemak zou ik je auto zsm laten keuren, het scheelt je een enorme hoop problemen als er wel iets gebeurd!

Decepticon

#175
He kiddo's!!!

Hoest hier met iedereen?  :)

Ja, de Decepticon gaat weg idd... vind het zelf ook jammer hoor. Maar met een lieve vriendin die de auto wel veel gebruikt en een klein manneke die ook mee moet (en da kan niet in de Megane) is hij niet meer praktisch. Daarnaast was ik wel klaar met het pimpen van de bolide. Hij is nog steeds prachtig om in te rijden, maar zoals ik al zei: niet praktisch.
Ik hoop ook dat er een enthousiasteling is die er mooie dingen mee wil doen. En ik hoop dat ik een mooie Megane 2 er voor terug kan krijgen... kan ik dan weer leuk me daar op richten qua pimpen  :q  :D

Edwin Postma

Hier gaat goed(met mij in iedergeval wel). Maar word je ook weer lid zodra je een megane 2 hebt?
Truckertje

matthew

@Heatzone
Je krijgt een maand voor de eind datum apk een brief thuis dat de auto gekeurd moet worden.Een reminder dus.
Verder is het ook je eigen zorg plicht om erop te letten.

@Peter v.d. Meij
Nog gefeliciteerd met je manneke.
En zeker begrijpelijk dat je dan een auto switch maakt.
Met mij gaat het wel lekker.
Goed weer eens iets van je te horen.

Edwin Postma

is het mannetje al geboren? :?
Van harte.
!-!
Truckertje

Decepticon

haha, nee ik kreeg m erbij toen ik verkering kreeg met Klaske (hij is al bijna 4)  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev